Wpis z mikrobloga

Uwielbiam Orange. Mam u nich telefon w abonamencie i bezprzewodowy internet domowy (z braku lepszej alternatywy w mojej miejscowości). Do tej pory wszystko hulało aż miło, ale od jakiegoś czasu robią się dziwne przerwy z internetem - niby pokazuje full zasięg i ikonka lte, ale wszystko mieli w miejscu, czasem 10-15 minut po czym wraca do normy. I tak kilka razy dziennie, co jest mega uciążliwe.
Dwukrotnie zgłaszałem do Orange problem, za pierwszym razem dostałem info, że powinno być naprawione w ciągu 36h i nic. Za drugim razem przyjęli formalne zgłoszenie, bo rzekomo rzeczywiście jest problem z przekaźnikiem i powiedzieli, że problem będzie rozwiązany w 48h.
Po 48 godzinach rzeczywiście dostałem odpowiedź - że mam stawać bliżej okna to będzie lepiej XD
To się ku®wa nie dzieje.

#orange #zalesie #bekazpodludzi
Pobierz bezczelnydoberman - Uwielbiam Orange. Mam u nich telefon w abonamencie i bezprzewodow...
źródło: comment_1673681230956tfBwcCYDfDp8geXReF6.jpg
  • 14
@bazylo: no nie wiem, może naprawić przekaźnik jeśli jest z nim problem? To nie jest kwestia przeciążenia, bo problem pojawił się np dziś o 7 rano - czy sobota 7 rano to szczyt? I problem nie polega na zwolnieniu internetu, tylko jego całkowitym zaniku na kilka / kilkanaście minut. Poza tym śmiga bez problemu, z dobrą prędkością.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@bezczelnydoberman: mialem tak samo, dokladnie pod koniec umowy na neta zaczal szaleć, strzelal pingami 999, niby zasieg 100% a prędkości 30kbps. Odpowiedzieli mi ze nic nie zmieniali na btsach, u nich wszystko dziala a jak chce to moge wziac światłowod to będzie stabilnie.
Idac ich mysla wypowiedzialem internet, i jak chcialem wziać światlowod to mi powiedzieli - nie oferujemy tej uslugi u ciebie. Skonczylem z vectra korzystajaca u mnie z światłowodu...
@bezczelnydoberman: ale co ty chcesz zglaszac, obciazania nadajnika? tu nie ma mowy o zadnej naprawdy, masz duzo uzytkownikow w swoich okolicy, tak wlasnie dziala internet mobilny, nikt ci tego nie zmieni chyba, ze bedziesz chodzil po sasiadach ktorzy maja Orange czy osobach postronnych i bedziesz im kazal zeby przestali korzystac z internetu. to myslisz, ze o 7 rano tylko ty korzystasz?
@cybulion: niezle brednie, Vectra nie korzysta z swiatlowodu Orange
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@krzywy_kanister: XD widze kolega pracuje dla czempiona telefonii komorkowej XD a kto ci powiedział że jestem osobą prywatną? Fakt jest jeden, orange ssie i zamiast zachecac do przedluzenia uslug - zniechecaja na maxa.
W moim przypadku najsmieszniejsze bylo to ze stojac przy routerze ktory powinien miec lepsza agregacje - telefon krecil normalne wyniki a router ledwo ssał.
@cybulion: nie, nie pracuje tylko stwierdzam fakt, jak chcesz sprawdz moje inne wpisy jaka mam opinie o orange. jak nie masz nic do dodania to lepiej nie komentuje.
a kto powiedzial, ze bierzesz swiatlowod na firme? wtedy w wiekszosci wypadku masz swiatlowod po tej samej infrastrukturze wiec wracamy do trzeciego zdania, mozesz sobie jeszcze raz pzeczytac.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@krzywy_kanister: XD to na #!$%@? mi komentujesz? Poprostu nie chcieli mi sprzedac uslugi, klatke obok dziala normalnie ich swiatlowod, u mnie na parterze tez a do mnie byl brak mozliwosci doprowadzenia KEK! Gardzili moim hajsem bo jak cos sie dzialo to rzucalem w nich ticketami. A że tną w #!$%@? to ticketow bylo duzo.
Ostatnie moje zgloszenie to matki telefon - w ciagu sekundy zniklo 30gb neta - wg nich w
@krzywy_kanister: ale nie rozumiesz, że to nie jest problem ze spowolnieniem internetu w godzinach szczytu, tylko z jego całkowitym zanikiem o różnych porach dnia i nocy? I problem pojawił się z dnia na dzień DOSŁOWNIE, przyszedł dzień kiedy z dupy zaczęły się problemy. Nagle doszło kilka tysięcy nowych użytkowników którzy korzystają z internetu w sobotę o 7 rano?
@bezczelnydoberman: u mnie codziennie mrozi sesję a połączenie z internetem trwa i powiedzieli że mam sobie codziennie restartować internet i czekać nie wiem na co, zgłaszałem z pięć razy i ciągle o wymianach kart jak dzieje sie na moim koncie na kilku różnych numerach.
@bezczelnydoberman: też miałem takie cyrki z Orange. Niestety jedyna opcja to przejście do innego operatora.

A te ich rady z oknem to olej i tylko żądaj w reklamacji rekompensaty pieniężnej. Ja tak robiłem i miesiąc w miesiąc miałem sporą zniżkę na (niedziałający) internet. Jak już potwierdzili, że nadajnik przeciążony to masz podstawy by żądać rekompensaty. Jak raz się uda to potem się jak nie chcą zwrócić części kasy w miesiącu, odwołujesz