Wpis z mikrobloga

W przedszkolu natknąłem się na plakat mobilizujący rodziców do pomocy nauczycielom w walce z Czarnkiem i ministerstwem edukacji. Nie jestem zagłębiony w temacie, ale obiło mi się, że nauczyciele zarabiają grosze, religia będzie między matmą a polskim, a krzyż musi być w każdej sali :] Poczytałem trochę o prywatnych szkołach podstawowych i w stolicy czesne na rok to ok. 20000 pln. Sporo pieniędzy jeśli ma się więcej niż jedno dziecko. Co myślicie o prywatnym nauczaniu? Zakończyłem edukację po maturze w publicznych szkołach więc nie mam doświadczenia.
#edukacja #dzieci #tatacontent
  • 9
  • Odpowiedz
Co myślicie


@KrotkiSzpic: myślę, że Czarnej z Kowalskim to tzw klauny robiące zasłony dymne swoim postępowaniem.

Grupy społeczne marnują energię do walki z nimi a taki Sasin, Ziobro czy Pinokio zamiast wisieć to śpią spokojnie.

PS
Nauczyciele są jak policja - dostaną podwyżki to wszystko inne przestanie ich uwierać, nawet krzyże w klasach i religia w środku dnia...
  • Odpowiedz
@KrotkiSzpic: Problem z prywatnymi szkołami jest taki, że zdecydowana większość z nich również pracuje w systemie pruskim no i tak czy inaczej trzeba realizować podstawę programową
Jakąś alternatywą mogą być szkoły demokratyczne, steinerowskie czy montessori, albo po prostu edukacja domowa
  • Odpowiedz
@KrotkiSzpic: Masz dwie opcje nauczania prywatnego. Płatne z czesnym i edukacja domowa za darmo (lub z niewielkimi opłatami typu paręset zlotych miesięcznie). Mam dziecko w prywatnych szkołach od 3 lat, nic nie płacę za naukę. Publiczne szkoły to dziś ruletka. Trafisz dobrze, jest ok. Trafisz źle, dziecko ma obitą gębę przez patologię, a dyrekcja mówi, że to dziecka wina. Albo nie ma nauczycieli dwóch z ośmiu przedmiotów w ogóle...
  • Odpowiedz