Wpis z mikrobloga

@jmuhha chyba nikt tego nie podał - auto hold. Większość aut z automatem ma ale zdarzają się kwiatki. Jeszcze żeby był domyślnie aktywny i załączał się przy wyraźnym docisnieciu hamulca na postoju.
@jmuhha: Automat, aktywny tempomat działający od 0 (w korku) i system wyśrodkowujący na pasie ruchu.U różnych producentów róznie się to nazywa Line Following Assist, Pilot Assit itp.
@jmuhha system załączania hamulca ( elektronicznego ręcznego) na postoju, np na światłach. Po docisnieciu hamulca na postoju ( czasem lekko inaczej, np wystarczy chwilę trzymać hamulec lekko) ręczny się załącza, napęd rozłącza i można spokojnie zdjąć nogę z hamulca, jak się naciśnie gaz to ręczny puszcza a napęd jest załączany.

Czyli nie trzeba zmieniać przełożenia skrzyni, nie trzeba niczego dodatkowo klikać żeby załączyć albo rozłączyć ręczny, tylko hamulec i gaz.
@jmuhha:
Jeśli takie must have, a nie co chcialbym to:
automat
Tempomat
Automatyczna klima
Zestaw glosnomowiacy
Czujniki parkowania
Nawiewy na tylna kanape

Z rzeczy bardzo umilajacych:
Tempomat adaptacyjny
Automatyczne awaryjne hamowanie
Grzane i wentylowane fotele
Grzna przednia szyba
Zestaw bezkluczylowy
Kamera parkowania
Lusterko fotochromatyczne
Dach panoramiczny
@BloodDeath94: mam automat bez auto holda i jeżdżę tak od prawie 3 lat. Szczerze? Nie jest to must have. Fajnie, jak jest, ale jak nie ma - trudno. Jak mam stać dłużej w korku, to po prostu zaciągam ręczny i puszczam hamulec i wcale nie muszę wrzucać na neutral czy, o zgrozo, parking, bo zaciągnięcie ręcznego, choć nie odłącza napędu, pozwala bez szkody na takie coś. Taki manualny "auto hold" (
@jmuhha: Jak dla mnie niezbędne #!$%@?, które mam u siebie
- kamera
- keyless
- martwy punkt na lusterku
- aktywny tempomat
- okno dachowe

Z dodatków, które spotykam u znajomych i zazdroszczę to
- pamięć foteli + kierownicy
- kamera boczna na wyswietlaczu w trakcie zmiany pasa ruchu
- wentylowane fotele