Wpis z mikrobloga

nie było mnie wczoraj po południu a tu prosze Andretti znalazł kogoś do pomocy, bardzo się ciesze nawet jak Cadilac wejdzie by tylko nazwe dać na silinki Renault. Zawsze to nowy zespół. Szkoda tylko że tak późno, mam podobne zdanie do @tumialemdaclogin że moga wejść już 2024 i po kilku latach próbować własnych silników, a Alpine zyska juniorski zespół i może wepchnie młodzika i coś poprawi w jednostce ( na tyle ile pozwolą przepisy lub lepiej przygotuje nastepną przez to) Szkoda że jest to tak późno bo gdyby weszli w tym roku to może by byli konkurencyjnie w 2026 tak to jest wielka niewiadoma choć bez MGU-H powinno być zdecydowanie łatwiej
#f1
  • 4
  • Odpowiedz
@Leotard00 silinki w Indy są inne niż w F1 tam nie ma V6 1,6 turbo tylko V6 2,2 Twin turbo do tego inna mieszanka paliw, choć Chevrolet miałby sens ale i cadilac ma skoro wchodzą także do innych serii
  • Odpowiedz
@winsxspl ale to wina Europy jest. Coraz więcej zakazów i ograniczeń. Skupiają sie na bolidach by były eko, a to nie bolidy są problemem tylko logistyka ( logistyka bo można kalendarz ułozyć lepiej z uwzględnieniem pogody ) a w Ameryce tego tak nie ma, rynek jest większy i sukces tam przekuję sie w sukces na świecie. Jezeli sie nie podoba Hamburgeryzacja F1 to proszę nie oglądać tam GP(napewno nie na legalnych
  • Odpowiedz