Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#motoryzacja #samochody Siema motoryzacyjne świry.Poszukuje samochodu do 50 tys cebulionów i mam mega dylemat.Moje wymagania to kombi/suv,automat,rocznik minimum 2015,jakikolwiek naped 4x4(z tego mogę zrezygnować).Wybór dla laika samochodowego jest tak duży że sam nie wiem co brać żeby się nie władować na minę.Samochód głównie w dłuższe trasy po Polsce i raz do roku na Bałkany więc taki połykacz kilometrów
Który warto brać
- Jeep Cherokee KL 9.2% (59)
- Passat B8 27.5% (176)
- Mitsubishi Outlander 14.4% (92)
- Seat Leon 13.5% (86)
- Peugeot 508 26.3% (168)
- Opel Insignia 9.1% (58)
Chciałbym zrobić sobie takie klikalne karuzele na stronę przy pomocy jakiegoś generatora pod wordpress, jak na załączonym szkicu.
Jestem totalnym laikiem i klikam sobie Avada themes pod wordpress bo kupilem licencje xlat temu, próbuje zbudować sobie prostą stronę portfolio i wpadłem na pomysł takiej karuzeli na stronie startowej, jeżeli dam rade samemu przy pomocy jakiejś wtyczki to było by spoko, jak nie, to chciałbym komuś zapłacić za zrobienie czegoś takiego.
Chodzi o taką karuzelę obrazów .png w której możnaby scrollować (przyciskiem?) sobie elementy z dwóch stron po kole (czerwone i niebieskie symbole) i w centralnej częsci dwa obrazy by się na siebie nakładały. Beżowy pasek to obraz tło który też można by zmieniać jakąś strzałką. Chodzi o pokazanie różnych wariantów jakiegoś obiektu.
w najlepszym scenariuszu chciałbym zuploadować pojedyńcze obrazy niebieskie i osobno pojedyncze obrazy czerwone które by wskakiwały w jakiś placeholder o stałym wymiarze w stylu 500x500 px o stałej orientacji, do tego obraz okręgu sugerującego kierunek obrotu (jak teraz kropkowanie czy po prostu kształt okręgu z opacity) i osobne obrazy jako pasek tła.