Wpis z mikrobloga

@dixieman: jak na początek nie chcesz się bawić w konfiguracje vps to kup sobie small.p, może jeszcze maja promocje i za 25zł na rok będziesz mieć prosty hosting, jak chcesz się pouczyć obsługi vps to zobacz sobie mikr.us, a jak chcesz pominąć te kroki to Ci polecam vps w ovh.pl gdzie jest w miarę tanio
jak na początek nie chcesz się bawić w konfiguracje vps to kup sobie small.p, może jeszcze maja promocje i za 25zł na rok będziesz mieć prosty hosting, jak chcesz się pouczyć obsługi vps to zobacz sobie mikr.us, a jak chcesz pominąć te kroki to Ci polecam vps w ovh.pl gdzie jest w miarę tanio


@lolen: po prostu chcę zrobić jakiś serwer na backendzie z możliwością dodania tam bazy na mongo DB
No to w small masz to kliknięciem bez zabawy, a jak chcesz poświecić trochę czasu i pokopać się w konfiguracji na początek to wal w vps


@lolen: weź pod uwagę że jestem totalnie zielony :) i hasła w stylu "wal w VPS" niewiele mi mówią :)
to nie trać czasu na początek idź w shared i skup się na programowaniu, a później z biegiem czasu będziesz poszerzać swoją wiedzę


@lolen: nie pomagasz mi. Szukam porad technicznych a nie couchingowych w dodatku pisanych skrótami których nie rozumiem
@dixieman:

Nie szukam porad couchingowych ale technicznych


jeśli twierdzisz ze jesteś zielony to Ci napisałem ze jeśli nie chcesz marnować czasu tylko ogarniać programowanie to nie idź vps a jeśli chcesz to dałem Ci propozycje
jeśli twierdzisz ze jesteś zielony to Ci napisałem ze jeśli nie chcesz marnować czasu tylko ogarniać programowanie to nie idź vps a jeśli chcesz to dałem Ci propozycje


@lolen: zadałem proste pytanie:

Mam pytanko - chcę w celach szkoleniowych napisać backend w nodejs i wrzucić na server VPS. Gdzie i jaki serwer VPS wykupić i koś mógłby mi pomóc to zrobić ew. skonfigurować? Z góry dzięki


A dostałem od Ciebie odpowiedź:
Gdzie i jaki serwer VPS wykupić i koś mógłby mi pomóc to zrobić ew. skonfigurować?

weź pod uwagę że jestem totalnie zielony :)