Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@RiczardH:

może być także każdy inny, który przysłużył się rozwojowi motoryzacji, wpłynął na bieg i rozwój przyszłych modeli lub jest na tyle rzadki, że jego udokumentowanie można zaliczyć jako do ważnego wydarzenia motoryzacyjnej historii na które dane auto miało wpływ.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@annotate: czemu wałek pewno element kolekcji z muzeum skarb narodu. Przy rejestracji na żółtych jak zrobisz urząd w wała możesz iść nawet siedzieć
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Lardor: dla mnie to i tak wałek. Żółte blachy na współczesnym, nierzadkim aucie... Ja rozumiem że u nas ich mało, ale mało jest wielu amerykańców, wielu Japończyków, chińczyków itd
..

Meh
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@annotate: żaden wałek wystarczy że masz dwa stare auta na żółtych blachach to możesz 3 nawet prosto z salonu możesz dać na żółte jako element kolekcji. Np podajesz powód że masz dwa francuskie auta kupujesz 3 i chcesz je mieć do kolekcji z tymi starymi i tyle.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Lardor: no to jak nie wałek :p to że zgodne z przepisami to jedno, to że ktoś sobie byle gowno na żółte daje naciągając na maksa przepisy to co innego.

Prędzej czy później wymusi to poprawki w regulacjach i stracą na tym raczej sami prawdziwi pasjonaci. Okaże się że będziesz musiał 40 letnim trabantem spełniać te same normy co wszyscy i zamiast żółtych blach będzie laweta :p
  • Odpowiedz
@annotate: Trabantowi teraz wystarczy 30 lat by był na żółtych przynajmniej u mnie bo moje dwa Trampki spełniają to kryterium. W niektórych rejonach polski to kryterium to 25 lat u mnie jest ścisłe 30.
  • Odpowiedz