Wpis z mikrobloga

Trochę głupio zrobiło mi się jak rozpakowałem tę paczkę... Chłop zdał sobie sprawę, że wielokrotnie, robiąc prezenty najbliższym, szedł po najlżejszej linii oporu i kupował jakieś karty podarunkowe "bo skąd ja mam wiedzieć co mu/jej kupić".
Tymczasem w zasadzie obca mi Mirabelka z Internetów, opierając się na lakonicznym, kilkuzdaniowym opisie, ułożyła mi paczkę trafiającą w moje zainteresowania i gusta w zasadzie na 120% () A jak mi posłodziła w liście to aż się zarumieniłem (/❛o❛\)

To co, otwieramy! (ʘʘ)
Unboxing w komentarzach, tymczasem wołam moją Panią Mikołajową @Karcia_Krakow

#wykopaka #pokapake
krzaczor93 - Trochę głupio zrobiło mi się jak rozpakowałem tę paczkę... Chłop zdał so...

źródło: comment_1671882121eOxMQIENljMbr9tz9KC5jt.jpg

Pobierz
  • 20
Piwo ze stolicy królów polskich.
Czyli Nowej Huty xD
Wybacz moją ignorancję Mirabelko, ale totalnie nie znam się na piłce nożnej. Z Internetów wywnioskowałem jednak, że browar jest o co najmniej rząd wielkości lepszy od drużyny którą reklamuje xD
Samą Nową Hutę kojarzę przede wszystkim ze względu na interesujące założenie architektoniczne, a teraz do tego doszło także całkiem dobre piwko :D

A herbatka się już parzy, tu podobnie jak z pierniczkami -
krzaczor93 - Piwo ze stolicy królów polskich.
Czyli Nowej Huty xD
Wybacz moją ignor...

źródło: comment_1671882376Nlziop4nK2AMAUTUCpktwk.jpg

Pobierz
REWELACYJNY zestaw do wina z korkiem próżniowym, komin (tu także trafiłaś idealnie, od kilku dni wertuję sklepy w poszukiwaniu czegoś takiego, ale nie mogłem się zdecydować na nic konkretnego - ten jest perfekcyjny!) oraz swiąteczne skarpety (lecą do kolekcji skarpet garniturowych w stylu Justina Turdeau - tak, zbieram takie :D)
krzaczor93 - REWELACYJNY zestaw do wina z korkiem próżniowym, komin (tu także trafiła...

źródło: comment_16718824230kC752AxGe3lgnvIHuBdxK.jpg

Pobierz
Egzotyczne słodycze - bardzo lubię próbować nowych rzeczy i tu mam smakołyków na kolejne kilka miesięcy :)