Wpis z mikrobloga

@Smokalaskanski: sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu i czujnik położenia wału korbowego, jak masz garaż to wymianę ogarniesz sam bez mechanika, zaczął bym od tego drugiego ( u mnie akurat ten był padnięty) bo jest tańszy, No i sam wymieniałem 2 razy bo zamiennik szybko zaczął powodować ten sam błąd. A tak w ogóle to jaki silnik?
@Smokalaskanski: No to ja mam benzyniaka, kup dongla obd2 na bluetooth podstawowe błędy odczytasz, ja tak właśnie te czujniki zdiagnozowałem, wymieniłem i niedługo minie 2 lata od naprawy i problem nie wraca. Wszystkie te rady to oczywiście jak sam chcesz przy tym grzebać, jak masz sprawdzonego mechanika to nie ma się co zastanawiać tylko do niego uderzać
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Smokalaskanski: Vectra here, masz brudny lub popsuty zawór sterowania turbina (w vag popularny n75) w 1.9cdti nowy kosztuje 5-6stow, ale hack: od astry z19dth pasuje prawie, ma krocce w lekko inna strone, ale kosztuje chyba 2-3 stowy

co do wycieraczek możliwe że masz cim rozwalony
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Smokalaskanski: bez ecu tez da sie bledy zczytac.
Wciskasz hamulec i gaz (caly czas wcisniete), przekrecasz kluczyk na 2ga pozycje.
Wtedy kontrolka chceck engine bedzie mrugac i podawac kody bledow.
Kody sa 4 cyfrowe- szybkie mrugniecie to cyfra, dluzsza przerwa to przejscie do kolejnej cyfry.
Jak sie zapali na stale to koniec zczytywania.
Bledy wyszukaj w necie dodaja do kazdego kodu P np. P0371 wypadanie zaplonu na 1 cylindrze
co to cim

@Smokalaskanski: to zależy gdzie tego będziesz szukał ( ͡° ͜ʖ ͡°) w kontekście opla to będzie takie elektroniczne gówno które często się #!$%@? a steruje sporą częścią elektrycznego wyposażenia w aucie, coś jak moduł bsi w peugeotach