Wpis z mikrobloga

Sytuacja wygląda tak, zapaliła mi się kontrolka od poziomu płynu chłodniczego, nic szczególnego pomyślałem, trzeba dolać. Podjechałem do sklepu, kupiłem uniwersalny, na opakowaniu jest napisane, że można mieszać z innymi. Odkręcam korek, chcę dolewać, a płyn w środku ma kolor mleka xD Dosłownie, biały, nieprzejrzysty, konsystencja wygląda na trochę gęstszą niż normalna woda.

I teraz pytanie - dolewać do tego co jest, czy coś jest na rzeczy? Poszukałem na szybko w internecie i to chyba nie jest normalna sytuacja. Płyn nie był nigdy wymieniany. Mógł zmienić kolor ze względu na swoją wiekowość czy zachodzą tam jakieś inne procesy, którymi powinienem się zająć? Ktoś się z tym spotkał?

#motoryzacja #bmw
  • 8
  • Odpowiedz
@Jeesek: Wrzuć zdjęcie jak to wyglada. Może mieć taki kolor wskutek wymieszania się z olejem lub w skutek tego, ze poprzedni właściciel zrobił tak samo jak ty- dolał jakikolwiek płyn. Po zmieszaniu różnych płynów zwykle zmienia kolor na „brzydki”- brązowy.
  • Odpowiedz
@viollu: @tajny_agent_strazy_pozarnej: @WojtekN47: @Spajkuss:

Właśnie wróciłem od mechanika, pacjent żyje i ma się dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pan Fachowiec przyniósł jakieś narzędzie do sprawdzania płynu i okazało się, że wszystko z nim ok, a płyn jest niebieski. Zamieszanie jest prawdopodobnie spowodowana kolorem pływaka lub kolorem wewnętrznej części pojemnika, takie moje podejrzenia.

E87, BMW Seria 1, silnik 2.0 - dla potomnych, gdyby ktoś tu
Jeesek - @viollu: @tajnyagentstrazy_pozarnej: @WojtekN47: @Spajkuss: 

Właśnie wróc...

źródło: comment_1671791785ZNXe28iFzQ6sYu4RiLiDoA.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz