Wpis z mikrobloga

Czołem Mirki.

Reklamował ktoś z was usługi DHL?
Zamówiłem paczkę z Zalando. Żadnego mejla o tym, że ktokolwiek próbował ją dostarczyć. Po tygodniu od złożenia zamówienia zadzwoniłem do Zalando z zapytanie co z przesyłką. Pani na infolinii poinformowała mnie, że nikogo nie było w domu i paczka wróciła do magazynu a pieniądze zostaną mi zwrócone. Oczywiście było już po promocji. Trudno, zdarza się, nie drążyłem tematu.
Dzisiaj dostałem mejla, że paczka została dostarczona do wskazanego odbiorcy. Dzwonię do DHL. Tym razem dostaje informacje, że paczka została dostarczona i czego ja oczekuje, oczywiście tłumacze, że siedząc w domu od rana z dzieckiem i nie było żadnego kuriera. Pani podała numer do kuriera, który informuje mnie, że paczka była zaadresowana na ulicę xxx 9/28 zamiast 28/9 i mam sobie tam szukać przesyłki.
Wchodzę na stronę Zalando w celu znalezienia numeru przewozowego paczki. Adres prawidłowy XXX 28/9. Najzwyczajniej w świecie przesyłkę odebrał ktoś inny. Próby tłumaczenia na infolinii kończą się tym, że mam ja sobie od tego kogoś odebrać. To jest jakiś żart chyba...
Pozostaje mi próbować to wyjaśnić z Zalando.
#dhl #kurier #kurierzy #zalando
  • 5
  • Odpowiedz
@CarrighanN: Wyjaśniaj z Zalando, z tymi adresami zza granicy często różne dziwne rzeczy wychodzą. Jak mieszkasz pod 2 w budynku numer 1 to paczka powinna być zaadresowana jako 1/2, ale nie każdy system dopuszcza ukośnik albo przerzuca numer budynku do osobnej linii. Cholera wie jak było tam.

I żeby nie było - do mnie tak ostatnio paczka przyszła z pokręconym adresem, na szczęście kurier mnie zna i normalnie dostałem. Ale tam
  • Odpowiedz
@piker: Ale co dziwne wchodząc na stronę DHL i podając numer paczki list przewozowy wskazuje poprawny adres.
Zalando ma mi wysłać jakiś formularz do wydrukowania i wypełnienia i do 30 dni mam otrzymać kasę na konto. Słabe wyjście z sytuacji. HM radzi sobie o wiele lepiej z przesyłkami muszę stwierdzić. Po pierwsze współpraca z InPost. Z Zalando tylko raz dostałem przesyłkę przez InPost a to pewnie tylko dlatego, że okres przedświąteczny
  • Odpowiedz
@CarrighanN: MAM TO SAMO!!!! Zamówiłam specjalnie 3 tygodnie wcześniej prezent z zalando do punktu, podjęli aż jedną(!) próbę doręczenia, o której się dowiedziałam po kontakcie z zalando "gdzie moja paczka", że paczka wraca do nadawcy, bez żadnego SMS ani maila ani nic. Teraz walczę z DHL od 4 dni, żeby jednak mi tą paczkę doręczyli, ale to jakbym z parapetem rozmawiała....
  • Odpowiedz