Wpis z mikrobloga

@Viu93: w takim razie szacun za wyniki. Jeździłem Fabiami, podobało mi się to, że to mega zwrotne gówienko. Przez chwilę moja przerzuciła się ze starej, co prawda, Fabii na cipkę z Francji w postaci Clio. Jeśli chodzi o progi, budę od spodu to mimo, niespełna 150k auto wygląda jak kręcone... Niemiec, lub Amerykaniec z naszego rynku, ewentualnie, podobają mi się #!$%@? i20 / i30 i podobne w segmencie ze względu na
@cwlmod: coś pokroju mazdy 6 to znaczy tyle co nic, a sama mazda to stosunek masy do KM gówniany i brak ocynku. Nadal nie wiadomo do czego mu to auto, oszczędne auto na wakacje? do miasta? do wyjazdu do rodziców 100km co tydzień?
@Viu93: A kogo obchodzi stosunek mocy to masy i brak ocynku? xD Chłopie, daruj sobie bo z czapy rzeczy piszesz.

Gość napisał, że chce auto segmentu D, więc max co możesz mu zaoferować to segment C a nie ciasne garkotłuki segmentu B bez wyciszenia .
@cwlmod: Oczywiście wiesz co i jak bo każdym jeździłeś xD " A kogo obchodzi stosunek mocy to masy i brak ocynku? xD Chłopie, daruj sobie bo z czapy rzeczy piszesz." każdego kto ma trochę mózgu i chce zostać trochę dłużej przy aucie za 80k
@Viu93: Eh, jak zwykle dzban nie rozumie, gdy ktoś mu tłumaczy, że się ośmiesza xD

Tak lamusie, jeździłem wieloma autami. Mazda za ten ocynk daje 12 lat gwarancji na perforację, więc miałbym to głeboko w dupie że ocynk jest złej jakości. Tekstu o stosunku mocy do masy już nie będe wypominał z uwagi na litość dla ułomnych
@cwlmod: rozumiem też, że takie szczegóły jak czy rozrząd jest na łańcuchu i czy jest od strony skrzyni, też masz w dupie ważne, żeby było cicho w środku. xD