@gorzki99: Najlepsze że dla nich też to problem, bo taki lód z innej naczepy wbrew pozorom potrafi uszkodzić nawet TIRa, a jak walnie na osobówkę to często oznacza to przestoje i czekanie na policję, kary i tłumaczeni (w najgorszej opcji sądy i odszkodowania) to nie ci sami ludzie tłumaczą że muszą wyprzedzać z różnica predkosci 0,2 kmh bo gonią ich terminy i kary umowne? To jak to jest kiedy trzeba
@eloyard: Ty, ale odpowiedzialność za infrę do tego raczej spada na pracodawcę, a nie samego kierowcę. Jak kierowcy nie umieją walczyć od swoje to niech zbierają mandaty albo bawią się w akrobatów.
@jamajskikanion: szansa problemów jest bliska zeru. U mnie na 3 mln km rocznie w firmie nie pamiętam kiedy ostatni raz coś takiego wystąpiło, także ten... Dowodem anegdotycznym mogę powiedzieć że ryzyko zdarzenia jest mniejsze niż 1 na 50 000 000 przejechanych kilometrów...
@missioncritical: wbrew temu co pisali pultający się - ja nie jestem kierowcą, tylko pracodawcą ¯\_(ツ)_/¯
U mnie na bazie jest jak zrzucić śnieg i lód. Problem
@eloyard: to twój pracodawca powinien zapewnić Ci infrastrukturę do tego, byś spełniał prawne wymogi i nikogo na drodze nie zabił, tak samo jak musi Ci zapewnić sprawny ciągnik. Do niego z pretensjami zapraszam.
To ja mam do kolegow od trzymania kierownicy po fachu zapytanie co by sie stalo gdyby oblodzone ciezarowki rzeczywiscie nie wyjechaly na drogi i kto by pierwszy lecial "oblodzic" na kleczaco kierowcom zeby przywiezli bulki i wedliny, no i moze paliwko tez by mogli xD
Odśnież mi zimą naczepę na parkingu nie zabijając się, bez udostępnionej infrastruktury.
Dam drabinę, ubranie robocze, skuwacz do lodu, miotłę. Samemu zapewniasz sobie pomoc medyczną. Przed podejściem do naczepy podpisujesz zrzeczenie się roszczeń i zgodę na publikację na sadolu.
@eloyard: Jak zatrzymujesz się na postój to naciągasz na naczepę pokrowiec, zanim ruszysz to ściągasz pokrowiec razem ze śniegiem. Wy to naprawdę przygłupi jesteście
@gorzki99: Jak jutro się obudzisz to sobie przeczytaj co tu nagryzmoliłeś. Przeredaguj to na jakiś zrozumiały przekaz i mnie zawołaj. Chyba że nie potrafisz, to usuń konto wtedy.
Ale dopoki nie zrozumiesz ze przepisy obliguja cie do pewnych zachowan to nie pisz wiecej - nie zrobisz z siebie wiekszego blazna niz zobiles dotychczas.
Tak wygląda gęba człowieka, który żre i wozi się z rodzinką za nasze pieniądze z vipowskimi dojazdami do samolotu po całym świecie pod pretekstem wyjazdów służbowych #mkol #swinskiryj
Cenie ogólnie tokarzy, ale ciebie nie xD
@missioncritical: wbrew temu co pisali pultający się - ja nie jestem kierowcą, tylko pracodawcą ¯\_(ツ)_/¯
U mnie na bazie jest jak zrzucić śnieg i lód. Problem
Ja infrastrukturę zapewniam. Zarządcy dróg nie. ¯\_(ツ)_/¯
To ja mam do kolegow od trzymania kierownicy po fachu zapytanie co by sie stalo gdyby oblodzone ciezarowki rzeczywiscie nie wyjechaly na drogi i kto by pierwszy lecial "oblodzic" na kleczaco kierowcom zeby przywiezli bulki i wedliny, no i moze paliwko tez by mogli xD
Zaprzyjaźniony kraj nam przykład pokazał: https://moto.pl/MotoPL/7,88389,29251744,strajk-jaki-strajk-26-tys-kierowcow-zmuszono-do-pracy-grozba.html
@eloyard: Jak zatrzymujesz się na postój to naciągasz na naczepę pokrowiec, zanim ruszysz to ściągasz pokrowiec razem ze śniegiem. Wy to naprawdę przygłupi jesteście
@zielony_goblin: staralem sie... Chcialm. Nie wyszlo. AleTy to ameby obraziles :p
@gorzki99: znowu piszesz w nieznanym języku, nie ćpiej albo nie pij ziomek
@wezsepigulke: inteligentni rozumieli. NIe miej o to pretensji do nich.
Dalej tlumacz sobie swoja nieudolnosc tym ze panstwo ma Ci zapewnic warunki do pracy.
NIe pracuj w zawodzie jak nie potrafisz spelnic przepisow.
@wezsepigulke: Nie mow mi jak mam zyc.
Ale dopoki nie zrozumiesz ze przepisy obliguja cie do pewnych zachowan to nie pisz wiecej - nie zrobisz z siebie wiekszego blazna niz zobiles dotychczas.