Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Zapisałem się do #ppk, bo wykopki pisały, że się opłaca i można co miesiąc sobie wypłacać. No to poszedłem do banku i zleciłem wypłatę z PPK. Miesiąc później idę znowu, żeby wypłacić, a Pani zdziwiona - wypłacić? Ale jak to? Można tylko raz i powinien Pan poinformować pracodawcę, że Pan już wypłacił, żeby więcej nie przelewali.

Co, wypłacanie co miesiąc? Nie wiem, o czym Pan mówi, tak się nie da. Nigdy o czymś takim nie słyszałam.

Co do #!$%@?.

  • 27
@Kliko: ja #!$%@? xD wiesz co, to spróbuj jeszcze przez infolinię, nie jestem pewien, ale chyba jest też szansa, że da radę telefonicznie to ogarnąć ale nie jestem tego pewien

zacytuję sam siebie z poprzedniej wiadomości: "marnowanie czasu na dyskusję z ludźmi, których często przerasta coś więcej niż założenie lokaty albo udzielenie kredytu" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Kliko: Ogólnie to standard, że w Bankach nie znają się. Moim zdaniem to #!$%@? sprawa chodzić do nich i co miesiąc tłumaczyć w kółko, że działasz zgodnie z prawem i nikogo nie chcesz oszukać. Ja na Twoim miejscu próbowałbym dowiedzieć się czegoś na infolinii.
Jaja jakieś. W ogóle nie byli świadomi, że można sobie wypłacać, kiedy się chce (ale ten najmądrzejszy powiedział babkom, że w sumie czemu nie, nie ma przeciwwskazań). Powiedziałem im dokładnie co chcę, pokazałem ten zrzut ekranu no i przez jakieś pół godziny próbowali mi ustawić rachunek, nawet mi konto na chwilę u nich założyli xD

Ostatecznie stwierdzili, że nie ma takiej technicznej możliwości i w ich banku można wypłacić tylko udając się
@vinmcqueen: Byłem dziś w banku, zleciłem dyspozycję zwrotu (już kiedyś raz to robiłem też w banku), pani stwierdziła że nie widzi opcji zdefiniowania tego rachunku do odkupień, ale rozumiała o co mi chodzi po tym jak powiedziałem jaki komunikat wyświetla się po kliknięciu w Wypłać środki. Stwierdziła że nie widzi takiej opcji nigdzie u siebie i pozostają kolejne zwroty też w oddziale. Zaraz zapytam eksperta PKO o to w nowym wpisie.
@vertical: dzięki za info - jest to dość dziwne, bo stoi w sprzeczności z komunikatem, który pojawia się na platformie, tzn., że nie można zlecić zwrotu ponieważ nie ma zdefiniowanego rachunku. Sam interfejs platformy daje taką możliwość.