Wpis z mikrobloga

Szukam robota kuchennego planetarnego i jestem totalnie zielony w temacie.
Szukać czegoś w okolicach 1200zl i patrzeć na moc? Czy dorzucić więcej? Narazie będzie używany sporadycznie więc też nie chciałbym wydawać za dużo.
Głównie będzie służył do wyrobu ciast ale jak tak patrzę ile niektóre mają dodatkowych możliwości to się zastanawiam czy nie będzie mi służył do kilku różnych rzeczy.
Moją uwagę przykuły Bosch Mum ale jak czytam opinie to wszystkie pozytywne a na wykopie wręcz przeciwne i że średnio nadają się do ciast przez ich delikatna konstrukcje. Nigdy podobnego sprzętu nie używałem i nie wiem na co zwrócić uwagę.
#agd #mikser #gotujzwykopem #kuchnia
  • 11
@shivy Ale jakiś wyższy model czy to są te w okolicach 1200zł? Widzę że często mają pełno dodatkowego wyposażenia od razu.
Właśnie dość często będę robił ciasto na pizze lub jakieś bułki dlatego chciałem sobie ten proces ułatwić.
W sklepach z ciekawości chciałem podpytać to dowiadywałem to samo co było na opakowaniu.

@zlowroga_ostryga
Nie ma problemu z przepchaniem mięsa podczas mielenia? Nie zachowuje się dziwnie podczas wyrabiania ciasta? Jakie największe ciasto można
@MojHonorToWiernosc jak potrzebujesz sprzętu do ciasta to skup się na tym żeby ten sprzęt to dobrze robił. Jakość wykonania i trwałość to najważniejsze cechy sprzętu kuchennego. Ale obie te cechy kosztują. Dlatego producenci wolą mamić mnogością gówno funkcji. Które może i by Ci się nawet przydały gdyby ten sprzęt ich nie spełniał tak beznadziejnie. Zamiast kupić od razu coś porządnego to najpierw ludzie kupują chłam za 500 zł, żeby po kilku latach
@MojHonorToWiernosc: Ja w nim robię kruche ciasto, jogurtowe, serniki, drożdżowego jeszcze nie próbowałam. Jogurtowe jest bardzo gęste, mikser nie potrafił do zera rozmieszać cukru i ledwo dyszał. Nie robiłam drożdżowego Niebieski robi w nim ciasto na pizzę - porcja na 6 pizz.
Z moich obserwacji to wydaje mi się, że nie jest jakiś super cichy, ale nie mam porównania z innymi.