Aktywne Wpisy
mam_spanko +150
Konfederosyjskie działania przynoszą ogromne plony.
W Polsce wcale nie ma ksenofobii i nastrojów antyukraińskich... Każdy pretekst do walnięcia w Ukraińca jak widać jest dobry.
Ciąg przyczynowo skutkowy, to nie jest najmocniejsza storna Polaków.
Zamiast grzmieć na rząd, na system i na znieczulice w społeczeństwie, to trzeba wylewać swoje frustrację na inny kraj.
Tyle że ci Ukraińcy na prawdę tutaj pracują i próbują się asymilować. Cieszmy się że mamy takich migrantów, a nie bajzel jak na zachodzie.
W Polsce wcale nie ma ksenofobii i nastrojów antyukraińskich... Każdy pretekst do walnięcia w Ukraińca jak widać jest dobry.
Ciąg przyczynowo skutkowy, to nie jest najmocniejsza storna Polaków.
Zamiast grzmieć na rząd, na system i na znieczulice w społeczeństwie, to trzeba wylewać swoje frustrację na inny kraj.
Tyle że ci Ukraińcy na prawdę tutaj pracują i próbują się asymilować. Cieszmy się że mamy takich migrantów, a nie bajzel jak na zachodzie.
greenscreen +143
Zamówiłem sobie paczkę z Ali za ~100zl, stanęło na przyjęta w sortowni i support po tygodniu stwierdził że ją zgubili ¯\(ツ)/¯
Zgłosiłem już reklamację z tydzień temu, na razie bez odpowiedzi (według regulaminu mają miesiąc), ale się zastanawiam czy są realne szanse na odzyskanie hajsu xD wysłałem im screena z ali + invoice na dowód
#inpost #paczkomaty
Reklamację z tytułu zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki może zgłosić nadawca, lub adresat w przypadku zrzeczenia się swoich praw przez nadawcę (wynika to z Ustawy Prawo pocztowe oraz Rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi pocztowej).
Inpost obsługuje wyłącznie przesyłki krajowe, dla nich nadawcą jest jakiś pośrednik w kraju i to on musi zgłosić reklamację.
Najlepiej zgłoś to na Ali, dołączając decyzję operatora o uznaniu przesyłki za zaginioną. Powinni ci to wysłać