Wpis z mikrobloga

Miał ktoś kiedyś sytuację, że przy zwrocie produktu i użyciu tej samej karty (a konkretniej telefonu), która była użyta przy jego kupnie kasjerka wydała paragon z innym numerem karty (4 ostatnie cyfry są inne), niż ta, którą się płaciło? Pokazało mi w apce banku xxxx zł (wartość zwrotu) i "płatność zrealizowana", z konta tej kwoty nie pobrało, ale też nie zwróciło, na kasie wyswietlilo sie "zwrot prawidlowy", a paragon miał zupełnie inny numer karty niż ta, którą płaciłem. Pytałem się w sklepie, to kazała przyjść po 3 dniach jakby nic się nie zmieniło. #banki #lidl #zalesie
  • 6
@Wile: Nie do końca rozumiem, ale mam kartę podpiętą do telefonu oraz zegarka i z każdego urządzenia mam inny niż karty numer na paragonie. To się chyba jakieś wirtualne tworzą żeby było wiadomo czym konkretnie płacone. W każdym razie nigdy nie było problemu ze zwrotami.
@lunga: @sylwke3100: płaciłem przez NFC kartą płatniczą, nie wirtualkami. Dodam jeszcze, że w ogóle nie pokazało mi się to w apce, w sensie, że zwrot będzie tej i tej kwoty. No nic, poczekam te 3 dni, a jak nic się nie zmieni, to pójdę wyjaśnić.