Aktywne Wpisy
LetMeStay +199
Zmiany na lepsze.
Nick_Login +55
Uwaga, anony, mam ważny komunikat. Tak wygląda #szaramyszkadlaanonka, a nie te wasze poszpachlowane lambadziary, które wrzucacie na tag.
Kiedyś było takich więcej. Dziś jedna na milion.
#tinder #rozowepaski
Kiedyś było takich więcej. Dziś jedna na milion.
#tinder #rozowepaski
1. od samego początku wybrał zły tor pokonywania zakrętu, powinien trzymać się prawej strony
2. zwalniał, zamiast przyśpieszyć
3. skupił wzrok na poboczu
4. jechał bez rękawiczek, przynajmniej miał kombinezon
Sam popełniałem takie głupoty ale na szczęście nie wyglebiłem jak powyżej
Mam subiektywne wrażenie że przy większych prędkościach w skręcaniu bardziej decyduje tylna opona i jej kształt niż przednia.
Dodatkowo koło w motocyklu nie jest płaskie jak w samochodzie, pochylając motocykl masz taj jakby zmniejszony "obwód koła", więc lepiej przyśpieszyć obroty silnika niż zwolnić.
https://www.scigacz.pl/Przeciwskret,co,to,jest,jak,go,sie,robi,do,czego,sluzy,czyli,uczymy,szwagra,jezdzic,40908.html
@samakra dovrze opisal, aby przeniesc ciezar na tylne kolo, #!$%@? opony I efekt dzwigni po dodaniu gazu by spowodowaly naturalne złożenie się do zakrętu.
W czym się nie zgadzamy to to, że to było kluczowe.
Mógłby sobie przejechać ten zakręt na gazie jakim miał, bez dodawania, bez zakręcania, bez hamowania jeśli tylko zacząłby skręcać.
Tak, wyjście z zakręty byłoby wolne, ale to droga publiczna i jakiś kasztan, więc to