Wpis z mikrobloga

@imdb: powinno być miejsce w internecie, gdzie możnaby było przeczytać całą historię takich internetowych celbrytów. żeby zrozumieć trochę więcej - Kim ten koleś był, co robił, dlaczego skończył w jakimś mozambiku sprzedając pizze po 3 usd? I dlaczego wy sie nim tak jaracie
  • Odpowiedz
@imdb: Picka za 3$ ? Wcale bym się nie zdziwił, że to efekt wczorajszej akcji "opróżniamy magazyny". Pies tych wszystkich "dobrodziejstw" z lodówek nie przeje (zresztą jako pies ma dobry węch i dodatkowo kuma co się tam w kuchni odjaniepawla). Stawiam, że jakaś wataha zagubionych orków z pomocą gorzałki i innych jagermajstrów ogarnie wszystko nawet jakby predator zaproponował im pizzę a la bigos.
  • Odpowiedz
@dizel81: Fajne brakuje jeszcze info ze Mosza i kilku innych youtuberoe jak bez planu czy Cash to jedna firma która ich prowadzi. Nie chwała się bo Misza przez to co gadał czy tam robił to niedobrze by było gdyby ludzie ich zaczęli razem kojarzyć
  • Odpowiedz
  • 11
@CultedelaRaison to jest chore... Oglądać kogoś, nabijać mu licznik wyświetleń tylko dlatego że się go nie lubi...

Blokuje się i zaznacza "nie interesuje mnie to" i kontynuuje swoje życie a nie traci czas na taki kwas.

Tylko sobie ludzie kortyzol podbijają.
  • Odpowiedz
@Barto_: sporo osob pobiera odcinki (prawdopodobnie) nie nabija wyswietlen. Druga sprawa, widzisz 15-30min odcinek? Ogladamy przyspieszone video lub skipujemy momenty. Najwazniejsze, jedni czytaja etykiete "acze" inni ogladaja "aport"
  • Odpowiedz