Wpis z mikrobloga

Mam zagwozdkę związaną z #excel #sharepoint #powerapps #office365 #microsoft #vba i nie mogę dojść dlaczego to nie działa.
Mam makro w excelu, które pobierane dane z listy sharepoint, nastepnie do tej listy pobranej z sharepointa dopisuje dane pobrane z systemu SAP i na końcu makro zapisuje dane do pierwotnej listy sharepoint.
No i jest problem, bo do listy sharepoint zapisywany jest tylko pierwszy wiersz arkusza excela, zamiast wszystkiego co jest. Makro uzupełniając dane w arkuszu powinno je zbierać w tabeli, ale jak sobie debuguje kod krok po kroku to widzę, jakby to formatowanie tabeli dotyczyło tylko tego jednego wiersza arkusza, który się zapisuje do Sharepoint.
Podejrzewam, że reszta danych się nie zapisuje do Sharepointa, bo excel jako tabelę widzi tylko ten jeden, pierwszy wiersz. Próby ręcznego formatowania danych w tabelę nie przynoszą efektu. Jakieś pomysły?
P.S. Dodam tylko, że to samo makro wczesniej działało poprawnie, po migracji z domeny do domeny się posypało, co może sugerować, że problem jest jakiś z tą listą Sharepoint.
#sharepoint
  • 3
  • Odpowiedz
@brak_nicku:
Dzięki za komentarz.
Przyszło mi jeszcze do głowy, żeby porównać makro z inną aplikacją, która wykonuje podobną operację, a tam wszystko działa prawidłowo - może jest jakiś szczegół, który powoduje to zachowanie.
A kojarzysz może, czy listy Sharepoint mają jakieś właściwości, które mogą sprawiać, że lista jest niemodyfikowalna i tylko do odczytu? Jak sprawdzałem w ustawieniach to raczej nie, ale może coś przeoczyłem.

Sorki za nieprecyzyjny język, ale nie
  • Odpowiedz
Dobra, faktycznie był problem w makru, a dokładniej w części która sprawdza, czy na liście SharePoint są zlecenia, których nie ma na liście zleceń pobranych z SAPa.
  • Odpowiedz