Wpis z mikrobloga

1. Zrobiliby tylko dwie frakcje lub #!$%@? całkiem > pvp cały czas on poza mniastem o ile jesteś w kompanii > kompania wybiera z jakimi kompaniami mają sojusz, a z jakimi unfriendly i nom w open świecie jest bardzo mała szansa, że z wroga poleci jakiś itemek z jego eq (coś jak w tibii)
2. Unlimited level i skillowanie brońki (po 60 np. tylko 1pkt co level/skillowanie np. +1dmg co level), exp z mobów większy
3. O wiele, wiele mniejszy drop
4. Mounty
5. #!$%@? gipsy
6. Zamiast 1 silniejszego moba, kilka słabszych obok siebie (jak w meteorze2)
7. Domki 1 osoba 1 domek i podatek po 5k/tydzień bez możliwości kupna tego samego domku przez inną osobe
8. Im większy lv. profeski tym lepszy produkt z tworzenia lepszej jakości np.
-gotowanie 200 : Żarcie na kondyche +40 kondychy
-gotowanie 210 : Żarcie na kondyche +41 kondychy
itd.. po wbiciu 200 te dodatkowe poziomy ala. 1>2>3> co dają skrzyneczke do #!$%@?
9. Umbral do #!$%@?
10. Limit golda do #!$%@?
11. Jak mounty, to fasttravel punkty do #!$%@? (No może oprocz miasta, gdzie ma sie domek)
12. Arenki 1v1.. inne mapy na opr i tak dalej..
13. Mutacje tylko 3 levelki np. 1,2,3 i bez wymagania gs'a (nawet nie wiem czy jest jeszcze kara za mniejsxy gs niż wymagany)
14. Powtarzalne questy co dunga dające exp do #!$%@?

I dużo, dużo więcej zmian I MOŻE wtedy ta gra miałaby sens

#newworld #mmorpg
  • 6
  • Odpowiedz
@Korea: trochę taki błąd wychodzi, bo umbral +gips jest właśnie dlatego że nie ma punktu 2.
Z tymi domkami to też średni pomysł, domy są żeby boostowac staty.
Gdyby zmniejszyli drop itemow, a zwiększyli staty z crafta to nikt nie robilby pve tylko craft.
Limit golda jest bezsensu, ale tylko w aktualnym momencie, na początku gry była mega deflacja, bo nie było źródeł golda, teraz są niskie podatki+ sporo daily nagród,
  • Odpowiedz
@Poza-kontrolo: Domki zostają tak jakbyły i dapej możesz boostować staty trofkami itp lub system całkiem do zmiany.. Drop itemów byłby proporcjonalny z craftem do lv. albo craftujesz albo dropisz dalej tak sama zasady działania tyle, że bez max levela/gs'a powiedzmy, że lv60 drop leci 580-620, lv61, drop 581-621 i tal dalej.. to tylko przykład i dużo do zmian. Limit golda jest już zbędny, a na początku były po prostu dupy golda
  • Odpowiedz
@Korea: najgorsze jest to że ludzie na forum i na reddicie już od dawna podsyłają fajne pomysły na wszystko, bo tak szczerze to trzeba byłoby przerobić stash, sortowanie eq, zarządzanie stratami, dodać kilka slotów na zapisanie ustawień skilli, QoL w tej grze jest mega #!$%@?, contentu mało i bardzo powtarzalny, ale za to gra ma niezły potencjal, dobra grafikę i kilka fajnych rozwiazań.
  • Odpowiedz