Wpis z mikrobloga

@Tylko_noc: na passata? w gazie? Tylko smarowania pilnować i jeździć :D co prawda silnik... no ale mam audika a4b5 też 1,6 i b/g. Do tej pory ojciec od czasu do czasu przepali i się bryknie do biedry, co prawda tarcza sprzęgła łapie już "od samej góry" ale lubię to auto :) 1999 / 280 000 i niby legit.
Na Bawarach niezbyt jestem w temacie, ale ze względu, że to bawarki to
@Heavenhell: na sczescie moja miala automat, wiec nie dalo sie jej upalic.
sprawdzalem tez szczelnosc komory spalania, i ladnie sie zapelnia a upuszcza tak 20% powietrza
kompresji nie mierzylem bo to nie ma sensu
@Tylko_noc: Dużo jeździłem w pandemii (LPG po 1,40-1,6) i z tego co pamiętam, nawet czasem awaryjnie, odpalanie z gazu na zimnym nie powodowało ani chrobotania, ani problemów uszczelniaczami. 30-35 st.C przełącza na gaz bez żadnego ALE (~1,5 max 2 km).
Nie wiem jaka będzie cena gazu, ale uważam LPG za lepsze niż dizelek, tak kochany przed #!$%@? Orlenowskim.
Musisz sobie przeliczyć ile km/rok średnio robić i w jakim czasie zwróci Ci
@Heavenhell: tez liczylem wszystkie warianty pojazdow i spalania
lpg wychodzilo za kazdym razem jako najrozsadniejsze rozwiazanie
nawet do hybrydy (ale to juz jest za drogo)
lepiej kupic gruza z instalacja i miec #!$%@?
@Tylko_noc: właśnie z ostatnim zdaniem się zgadzam, na czasy, które są obecnie... LPG ma najbardziej stabilną cenę. Kwestia pojazdu, który zamierzasz zagazować oraz czasu, który zamierzasz go eksploatować :) Pozdrawiam
@Heavenhell: wiec dlaczego sa taksiarze ktorzy potrafia #!$%@? pod milion km na zagazowanych toyotach?
fabia 1.2 to tez wyjatkowo udany rodzynek

#!$%@? o tym ze gaz szkodzi to chyba efekt nieudanych eksperymentow w latach 00'