Wpis z mikrobloga

@WormRider: Fajnie tak nie za dużo :). Bardzo niszowy motocykl, dlatego jak bym miał wybierać to ewentualnie Tenerę żeby nie było problemów z dostępnością części. Już jeden taki mam do którego żeby kupić głowicę, musiałem kupić drugi cały motocykl na części...
@bocznica: No rzeczywiście krótko ( ͡° ͜ʖ ͡°) Może kiedyś się przejadę taką, bo póki co to przymierzałem się w salonie i było całkiem fajnie. Tylko jazda testowym to też nie to samo co już "porobionym" ;p
@mpetrumnigrum Niby tak, ale nie do końca ¯_(ツ)_/¯. Tenerka ma lepszy zawias, silnik ma podobno fajną charakterystykę, no i jest całkiem ładna. A no i oczywiście te parę kilogramów mniej ;)
@brh77603 Niestey, przy ewentualnej "wymianie" budżet był by ograniczony. Nawet jak bym postanowił wymienić, to pewnie bym kupił coś dwu letniego (jesli mowa o T7). Swoją drogą Norden wygląda na cięższy niż jest w rzeczywistości :p
Niby tak, ale nie do końca ¯\(ツ)/¯. Tenerka ma lepszy zawias, silnik ma podobno fajną charakterystykę, no i jest całkiem ładna. A no i oczywiście te parę kilogramów mniej ;)


@CptYolo: odpowiedz sobie szczeże ale tak naprawdę się zastanów nad odpowiedzią.
Ile % km zrobionych przez ciebie jest w trudnych warunkach czyli powyżej 100 km/h po leśnych i polnych u bardzo dziurawych drogach?
Ile razy jechałeś po torze motocrossowym.
Ile razy
Myślałem o nim zanim wyszedł, ale trochę się rozczarowałem. Chociaż zobaczymy co testy pokażą. Może jeździ lepiej niż wygląda


@CptYolo: odnośnie firmy ajp. Te ich chińskie silniki w pr2-5 są typowo chińskie czyli gówniane. Z takimi opiniami się spotkałem w internecie. Nie wiem z kąd biorą silnik do pr7.
@mpetrumnigrum Ogólnie często jeżdżę w offie, dlatego mam taki dylemat. Przez wielkie kłody nie skacze:p, ale w trudniejszy teren lubię pojechać. I problem robi się na tych szybszych odcinkach właśnie, bo zawias po prostu nie "wyrabia". A co do lekkich motocykli, to niestety podjąłem złą decyzję i kupiłem DR350. Miałem mieć wyjazd w lato (około 2 tysięcy km) no i zajrzałem do zaworów:p. Zobaczyłem tam pospawane dzwigienki, zaspawane regulacje i przytartą głowice.
@mpetrumnigrum Ajp nie biorę pod uwagę. Może było by fajne ale jak to później serwisować:p. A jakiegoś exc może bym kupił gdyby nie to że w tą DR350 włożyłem już sporo pieniędzy... Żeby dostać glowice musialem kupić drugi motocykl na części:p
@CptYolo: żeby dostać głowicę trzeba było podjechać do sklepów które ściągają z węgierskich magazynów Suzuki części. Ja tak robiłem gdy miałem Suzuki.
U nich jest taniej niż u dilera i głowicę oryginalną nową dostaniesz.
A dr350 to nie jest zbyt dobry motocykl do nauki jazdy niestety. Za ciężki z amortyzatorami które już na wstępie nie wyrabiają i słaby.
Szkoda że hondy xr400 nie kupiłeś bo to jest ciężkie hard enduro.
@mpetrumnigrum A dawno temu zamawiałeś tak części? Bo zanim kupiłem drugą, to sporo czasu spędziłem na szukaniu. Czasami się w USA coś trafiało ale cena wtedy prawie tysiąc $$. Ta którą kupiłem na części to wersja bez homologacji, niby zawias też ma lepszy wiec będę kombinował:p.