Wpis z mikrobloga

#tpay #emarketing #ecommerce #marketing
Kupiłem produkt z płatnością przez tpay + koszt dostawy do paczkomatu.
1. Dzień później smsem sklep informuje mnie, że przepraszają i zwrócą pieniądze z powodu braku dostępności towaru jakby nie miał już nigdy być dostępny.
2. Dopiero półtora dnia później ponownie smsem informują mnie bym podał numer konta do zwrotu za zamówienie. Pierwszy raz to robią, że przy pierwszej wiadomości o tym nie pomyśleli?
3. Na stronie nie ma żadnego info, aktualizacji przy tym produkcie do teraz, że nie jest dostępny.
4. Nie dostałem równolegle wiadomości email o zwrocie tylko smsem.
5. Wg info na tagu ktoś pisze, że sprzedawca nie ma problemu z wysyłaniem zwrotów do klienta poprzez tpay.
6. Sytuacja wygląda podejrzanie? Czy to "normalna procedura"?

Oczywiście nie podaję nr konta po robi się podejrzanie wg mnie.
Zrobić reklamację do działu klienta w tpay? Ile to trwa?
  • 1