Aktywne Wpisy
Quazu +120
Co za #!$%@? #!$%@? wymyśliła że jak się wepnie kabel do ładowania w te słuchawki to nie można z nich korzystać, przecież to nie jest w żaden sposób uzasadnione technicznie, padnie mi bateria i mam po muzyce, nawet jak siedzę przy ładowarce.
zalozylemkonto +589
Sobota, 5:55 chłop zadowolony nad jeziorem na spacerze
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Mam problem z seksualnością.
Choć jestem otwarta na nowości i lubię przejmować inicjatywę to mam wrażenie, że kompletnie nie znam się na rzeczy i nie wiem czego chcę. Nowy chłopak mnie dotyka, pieści, ale nie zawsze jest to przyjemne i jak już dochodzi do tego, że mnie drażni to mówie, że wystarczy. Najlepiej żeby partner zabawił mnie na szybko palcami czy zabawką i na tym się skończyło i rzadko ze szczytem. No i ofc klasyczny seks, gdzie ja nie mam aż takich potrzeb co do zmian pozycji itd. Nie robią mi za zbyt różnicy... próbowałam może z 4 czy 5 i jakoś beż ogromnego wow. Więc jak się facet pytał o moje fantazje i co chcę robić w łóżku to że stresem wymyślałam cokolwiek co większość ludzi lubi, by nie wyjść na tą beznadziejną w seksie. Co też trochę mnie boli.
Partner mnie kręci, a libido raczej mam w normie.
Daję bardzo dużo czułości swojemu partnerowi, sama go zaspakajam jak on sobie zyczy i chcę aby czuł się spełniony w tym temacie, dlatego też jestem otwarta i ciekawa tego co on by chciał ze mną robić.
Sama nie mam aż takiej fantazji... Kiedyś byłam bardziej zainteresowana tą sferą.
Zaspokajam się przy tym samym cały czas, a wymyślanie czegoś nowego wiązałoby się z wysilaniem.
Powinnam się może bardziej zainteresować tematem seksu, ale nie wiem jak zacząć... #zalesie #seks
---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #636a34d5d32d13b4c411cb3a