Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich lokalnych fanów ww. karcioszki, potrzebna jest mi pomoc w upgrade decku, bo u mnie tak z tym średnio póki co (głównie netdecking + samodzielne przeróbki ewentualnie). Sam gram dopiero od raptem roku i jedyne co osiągnąłem to zbieranie #!$%@? na FNM oraz wbijanie mythica na arenie przy użyciu różnych wersji aggro w std/expl (ale już niezmieszczenie się w top 1250, na to chyba jeszcze jestem za cienki). Niezbyt znam się na puli kart dostępnych w pioneerze i co by tutaj pasowało najlepiej tak aby mieć jakieś szanse na te p*@()%@ combo z kotami/greasefangiem/rakdosem czy jaki tam aktualnie rak ludzie przyniosą i przestać być znanym jako dostarczyciel pkt... Mój budget to +/- 50E, deck to bazowy azorius spirits 2021. Gram nim trochę na bo1 w explorerze (tylko przerobiony na wersję mono) i wydaje się nawet fajny, ale to pewnie dlatego, że zawsze byłem jakoś bardziej skłaniający się ku aggro, nawet za czasów grania w HSa :D Link do bazowej decklisty poniżej, bardzo dziękuję za pomoc :)

https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/pioneer-challenger-decks-2021-08-24

#magicthegathering
  • 5
@Lulz1: Jak działa Spell Queller?
Jako taka droga kontra (jeśli zostanie poświęcony zaraz po wejściu) lub jako opóźnienie (jeśli nie zostanie poświęcony)?
Bo wydaje się trochę droższy niż użyteczny.
@Lulz1: Zakładam, że "target spell" dotyczy kart, które są na stosie i jeszcze nie resolvowały. "target permanent" dotyczy wszystkiego co jest na stole wyłożone.
Więc tutaj mamy możliwość zagrania go z flashem i zdjęcia ze stosu zagranej wcześniej karty o koszcie 4 lub mniej.
W sensie:
1. przeciwnik rzuca sobie coś za 3 (cokolwiek = np. Advocate of the Beast)
2. w odpowiedzi zagrywał Spell Quallera
3. nie ma odpowiedzi, więc