Wpis z mikrobloga

@JanKremovski: U mnie karta ma limit max 69fps, w grze przekłada się to na x2 czyli 138fps (aby G-Sync był cały czas aktywny). Dzięki temu w mniej wymagających lokacjach, zużycie GPU spada do 50-60%, w bardziej wymagających rośnie, ale w każdym przypadku mamy stałe 138fps.
@JanKremovski: na początku byłem mega zahajpowany na ten tech mimo, że rtx4000 nie znajdzie się w moim posiadaniu. Ale po kilku analizach stwierdzam, że w obecnej postaci to nie ma za bardzo sensu. A przynajmniej dla osób dość czułych na wizualia, którzy jednak dostrzegają artefakty i różnice w ostrości. Ja na przykład odczuwam nawet spadki ostrości w DLSS 2.x.x.
Do rzeczy. Różnica w płynności 60fps vs. 120fps jest dość słabo odczuwalna,
@MarteenVaanThomm: Nie negując tego, że są ludzie bardziej i mniej czuli na artefakty, to osobiście w takim zamulaczu jak Plague Tales nie jestem w stanie dostrzec żadnych artefaktów DLSS 3. Czekam na patch to CP2077 żeby w bardziej dynamicznej grze to protestować. Różnica między DLSS 2 a 3 jest taka, że z włączonym DLSS 2 każda jedna klatka jest skalowana z niższej rozdzielczości więc można to dużo łatwiej wyłapać, natomiast w