Wpis z mikrobloga

@Start_Engine: Myślę że nie, bo ja takiego biorę tyle że z silnikiem 1.3 TCE 150km i w wersji modelowej na 2023 rok i chyba nie extreme bo jak zamawiałem to nie było w konfiguratorze. Jeżeli chce się auto z napędem 4x4 które da radę w terenie i jednocześnie nadaje się na autostradę to niestety moim zdaniem nie ma alternatywy...
@DanielVideo: czy duster nadaje się na autostradę? O ile w mieście ujdzie, o tyle w trasie i silnik nie do końca daje radę, i wygody mało, i głośność w środku daje popalić...
@wkrk: Osobiście nie jeździłem, ale z recenzji wynika że nowy Duster to już nie to co ten stary. Nie chodzi mi o porównanie Dustera na autostradzie z autami które bardziej się na nią nadają, a np. z innymi autami 4X4 w podobnej cenie jak Jimny (w sumie 2 osobowa ciężarówka, więc nie ma co chyba porównywać) do tego chyba v-max to 120km/h, Suzuki Vitara - gdzieś chyba się spotkałem z tym
@DanielVideo: porównywałem bardziej z kombi albo sedanem. Wiadomo, że Duster nie jest zaplanowany do szybkiego przemieszczania się po autostradkach, natomiast dziwię się daczce że jednak nie chcą wrzucić tam coś większego, nawet podebrać coś z Renault Talisman.
@wkrk: Hmm, co masz na myśli ? Bo z tego co widze to Talisman nie jest już dostępny. Do tego Renault i Dacia wsadzają silniki z rodziny 1.3 TCE który ma od ~100 km do 160 km i trafia do takich aut jak Renault, Dacia, Nissan, Mitsubishi i Mercedes
No i jak na tanie "rodzinne" auto to moim zdaniem 150 km i 250 Nm jest wystarczające, jakaś gradacja na auta budżetowe,
No i jak na tanie "rodzinne" auto to moim zdaniem 150 km i 250 Nm jest wystarczające, jakaś gradacja na auta budżetowe, średnie i premium musi być.


@DanielVideo: kiedyś budżetówki miały dwulitrowe silniki (EH KIEDYŚ TO BYŁO), więc fajnie jakby Dacia podebrała jakieś mocniejsze jednostki z renault. Marka budżetowa nadal mogłaby mieć 2 litry pod maską, a kto chciałby premium to szedłby do innych firm.