Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
@Proogramista to właściciel Volvo w subskrypcji sprzedaje. Gdyby był dostępny w PL i dało się wynegocjować trochę większy limit kilometrów to mocno bym się zastanawiał.
  • Odpowiedz
@AdamES: Sprawdzilem wyposazenie i mozliwosci konfiguracji. TRAGEDIA. I teraz najlepsze cena, 168k (za najgorsza wersje) bez podatku.

Ten samochod jest inny, ale tylko dlatego, ze nie jest od znanego producenta. To jest jego JEDYNA zaleta.
  • Odpowiedz
@Proogramista: ciekawe w czym to jest standard.
550E/mc brutto, limit 1250km miesięcznie (trochę mało), all inclusive. Po stronie kierowcy tylko paliwo. Teoretycznie model subskrypcji a nie najmu długoterminowego - można zrezygnować w każdej chwili (nie widziałem umowy).
Auto można wypożyczać innym kierowcom i czerpać z tego jakieś profity.
Oferta nie jest dostępna w PL i w sumie nie wiem jak do tego by podszedł nasz system opresyjno podatkowy.
  • Odpowiedz
550E/mc brutto, limit 1250km miesięcznie (trochę mało), all inclusive.


@AdamES: Nie. Bo za olej musisz sam zaplacic, jest roznica w okresowej wymiania a wymiania po zużyciu. Oficjalna strona mowi o wear a nie maintenance. Takze nie all inclusive. Tak samo to nie jest full wersja, tylko podstawowa, ze podstawowa jest bogata to juz co innego.

Teoretycznie model subskrypcji a nie najmu długoterminowego - można zrezygnować w każdej chwili (nie widziałem umowy).

@AdamES: Ok, ale gdzie sa plusy? Bo przy 1250 km miesiecznie i raty 2634.5 to placisz za kilometr ponad 2 PLN
  • Odpowiedz
@AdamES: Patrzylem na strone z UK. Ale ciagle cena z kilometr jest tragiczna. tak samo jak dowolnosc wyposazenia. Nie wiem jak to wyglada w innych krajach poza UK i Polska, ale jak maja ubezpieczenie na kierowce to jestes w dupie gdy kierowca go nie ma.
  • Odpowiedz