Wpis z mikrobloga

Ten nowy prezydent FIA to z lekka pajac XD
Miał się spotkać z Hornerem w Czwartek, nie zrobił tego. RBR ogłosiło na dzisiaj rano konferencję w sprawie cost capu (gdzie prawdopodobnie nagłośnili by sprawę części zamiennych - wyjaśnię niżej) - FIA kazało im to anulować i najpierw spotkać się z el presidente, spoko tak zrobili. Co robi dzisiaj Bin Sulayem? Odmawia spotkania XDD

Co do części - termin na składanie raportów finansowych był do Marca 2022, 3 miechy później, w Czerwcu, FIA zmieniła zdanie co do tego które części liczą się do cost cap, a które nie i stwierdziła, że nowy przepis DZIAŁA WSTECZ XDD

edit: warto nadmienić, że jazdy z kolczykami Hamiltona to wg plotek jego osobista krucjata XD
#f1
  • 10
  • Odpowiedz
@Misticmac: Jeśli poszli by ze sprawą dalej i odmówili układania się z FIA, prawdopodobnie mieli by mocny "case", przy pewnie gigantycznym wsparciu EY. Inna sprawa czy nie pójdą na ugodę na modłę systemu sądownictwa w USA, czasem bardziej opłaca się wziąć tam coś na klatę nawet jak jest się czystym.

edit: Dodając jeszcze trochę info na podstawie artykułu z racingnews: oryginalnie części zamienne wyprodukowane i "wymyślone" na sezon 2021 początkowo
  • Odpowiedz
@Destroid: nikogo innego przepis działający wstecz nie złapał? A gdzie w tym wszystkim forma zatrudnienia Neweya? A gdzie koszty cateringu? Gdzie urlop ogrodnika i wypłata l4? Codziennie coraz to nowsze żeby nie powiedzieć głupsze wymówki
  • Odpowiedz
@bArrek: Początkowo mieli zapas 4miliony i wszystkie sporne "elementy", w tym to o czym mówisz sprawiają że zapas zmienia się w przekroczenie o ok. 1.4miliona. Podejrzewam, że nie chcieli tego leakować, ale co mają zrobić, jak FIA ogarnęła w końcu co #!$%@?? Shitstorm zaczął się od Torgera leakującego info, to czemu RBR ma z tego nie skorzystać?
  • Odpowiedz
@bArrek: To że inni nie mają problemu, nie jest argumentem. Sam konflikt na tle części i retroaktywnej zmianie przepisów jest w stanie skasować cały nadmiar (szacuje się to na ok. 2 miliony - RBR ma części sporo, bo produkują je też dla show carów). FIA #!$%@?ło srogo, dało się podpuścić Torgerowi i co by teraz nie zrobili są w PRowej dupie. Podrzucam artykuł:
https://racingnews365.com/red-bulls-f1-cost-cap-breach-was-in-four-main-areas
jest tam też ciekawy wątek z
  • Odpowiedz
@Destroid: Nie dyskutuj z nim bo to nie ma sensu. W jego głowie RBR wykorzystało 7 milionów na rozwinięcie bolidu co dało im tempo lepsze o 25 minut od innych i możesz dowolną ścianę tekstu napisać, on za 10 minut napisze kolejny raz to samo, olewając wszystko co mu powiesz (chyba, że powiesz coś co mu pasuje do tezy, nawet jak nie zrozumie, że to jest przeciwko jego tezie jak
  • Odpowiedz
@Tasde: Ja tam lubię sobie podyskutować :D Kolegi Barka może nie przekonam, ale może ktoś inny przeczyta i dojdzie do jakichś własnych wniosków, albo podrzuci jakieś lepsze info, nigdy nie wiadomo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@GrzesiuRzg: Ernst & Young, firma która robiła audyt na zlecenie RBR. Cała ta afera też uderza w ich markę (bo konkurencja Deloitte na zlecenie FIA coś znalazła), więc domyślam się, że nie są zadowoleni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz