Wpis z mikrobloga

Jestem trzeci raz w ciągu roku z tym telefonem (Xiaomi mi11 lite 5g) w Norwegii i za każdym razem nie mam zasięgu. Telefon wielokrotnie resetowany, roaming włączony, wszystko co się da w opcjach chyba sprawdzone. kontaktowałem się z plusem - z ich strony wszystko ok. Z innym telefonem, a ta sama karta SIM nie było problemu. Po przełożeniu sim do innego telefonu zero problemów, połączyło natychmiastowo z zagraniczna siecią. Wina ewidentnie po stronie telefonu - jestem w stanie coś zrobić?
#xiaomi #miui
  • 10
@PurpleHaze: Jeśli to jest telefon z europejskiej dystrybucji, to bez problemu powinno wszystko działać. Mam rn10pro i będąc w Szwecji, nie miałem żadnego problemu z zasięgiem.
@grastanislaw: w takim razie pewnie pozostaje oddanie go na gwarancję. Ewentualnie możesz spróbować przywrócić ustawienia fabryczne.
@grastanislaw: a probowales instalowac jakies appki, pokazujace sile sygnalu na danych czestotliwosciach?

Wiesz gwarancja gwarancja, pojdzie na serwis i ci odpisza 'u nas dziala'. Moze screeny z 2/3 apek tego typu i np jasno widocznym braku polaczenia, bylyby jakis dowodem ze faktycznie nie dziala.

A moze sprawdz, czy nie ma serwisu xiaomi tam gdzie jestes. Xiaomi daje gw miedzynarodowa, jak kupiles tel w Polsce mozesz go serwisowac w Europie bez problemu.