Wpis z mikrobloga

@rosso_corsa: zależy od języka, firmy i czym ten projekt właściwie ma być. Jakieś przypadki uzasadniające pisanie od zera zapewne się zdarzają, chociaż osobiście jeszcze się nie spotkałem. No ale to i tak ostateczność, bo raz że koszt wielokrotnie wyższy, to jeszcze dodatkowo wdrożenie nowych pracowników robi się dużo bardziej problematyczne.

Tyle odnośnie frameworków, nie wiem co rozumiesz jako szablony.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@croppz: no właśnie sam nie wiem, takiego jednego speca słuchałem i mówił że nikt już od zera sam projektów nie pisze i coś bąknal o frameworkach. Ja zawsze wszystko od zera sobie robiłem i nie wiem jak inaczej można robić
no właśnie sam nie wiem, takiego jednego speca słuchałem i mówił że nikt już od zera sam projektów nie pisze i coś bąknal o frameworkach


@rosso_corsa: ja w backendzie siedzę, więc od razu zaznaczę że z gamedevem, embedded i innymi "egzotycznymi" zastosowaniami moje doświadczenia mogą nie mieć zbyt wiele wspólnego.

Napisanie projektu faktycznie od zera to byłoby tutaj od cholery i trochę pracy. Router, serializer, cache, orm, walidacja i milion innych
@rosso_corsa: jak zaczynam coś klepać hobbystycznie, to zaczynam samemu, potem projekt się rozrasta i kończy się na użyciu frameworka, bo po prostu jest szybciej. W pracy projekty zaczynałem tylko jak byłem embedem, ale tam to inna bajka. Chociaż też generowałem szkielet w CubeMX, bo po co samemu miałbym pisać skrypty linkera, skoro zrobi to za mnie.