Wpis z mikrobloga

@Bydle: Trochę nie śledzę developmentu na bieżąco, więc zapytam. Pod spodem jest dokładnie ten sam silnik z tymi samymi dostępnymi mechanikami, co w wersji ascii i wersja Steam dostaje głównie GUI, QoL, czy właśnie taki np. tutorial, czy to jest inny build i będzie tam mniej (albo więcej) rzeczy do robienia innych niż w wersji ascii?
@Bydle:
Gdyby ta gra wyszła 10 lat temu, to by pozamiatała planszę.

Ale teraz to będzie jedynie kolejny klon Rimworlda (niezależnie od tego, że był jednocześnie jego pierwowzorem).

Grałem w DF w 2010 roku, i już wtedy - po dodaniu kosmetycznych nakładek - wyglądała w sumie podobnie.

Przez 12 lat twórcy zrobili redesign menu. Musztarda po obiedzie.
@VGT: Jest to ten sam silnik co ASCII, a właściwie z upgrade'ami w niektórych miejscach (które najprawdopodobniej będą też wprowadzone w ASCII.
Ogólnie wersja ASCII i Steam będą uaktualniane współbieżnie, bo pod maską to ten sam silnik.
GUI wersji Steamowej jest nakładką na ten silnik, mocno wykorzystując myszkę w procesie grania - a właściwie skupia się na używaniu myszki - skróty klawiszowe będą dodatkiem, a nie podstawą jak teraz.

Dla przykładu,