Wpis z mikrobloga

chciałabym oznajmić, że serdecznie #!$%@?ę #ups, który rzekomo nie zastał nikogo w domu przez kilka dni z rzędu (mimo, ze pracuję z domu i #!$%@? ani razu nie było kuriera). nie dostałam żadnego powiadomienia ani na maila, ani na telefon - nic. po czym przesyłka wróciła do nadawcy do Niemiec. UPS jeśli to czytacie, to żryjcie gruz, jesteście najgorsi.

tak to się kończy jak człowiek jest zmuszony korzystać z innego kuriera niż #inpost (°°
  • 2
  • 1
@supernick: Właśnie wlazłem na tag, bo byłem ciekaw czy inni mają podobne doświadczenia.
3 próby doręczenia i paczka siedzi w magazynie.
Oczywiście prób doręczenia nie było, moja partnerka siedzi na home office.
10 minut wiszenia na infolinii, żeby się umówić na dostarczenie jutro.
Skargi nie da się złożyć na kuriera, tylko reklamacja. Po rejestracji oczywiście.