Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim,
tl;dr - znalazłem fajne ogłoszenie poszukujące kogoś na help-desk "pierwszej linii". Czym potwierdzić swoją wiedzę?

W pewnej firmie pojawiło się bardzo fajne ogłoszenie, poszukiwali kogoś do pomocy technicznej jako dodatkową pomoc. Było tam wyszczególnione, że to raczej jako wsparcie takie podstawowe, np. gdy pracownik ma problem z drukarką, albo pojawi się komunikat z błędem i ktoś już dzwoni po pomoc. Do tego np. czy orientuje się w konfiguracji sieci, czy wiem co to AD, serwer Exchange. Pracownik taki żeby odciążyć IT i żeby mogli zająć się poważniejszymi wyzwaniami.

Nie wiem jak mam potwierdzić swoją wiedzę, bo gdyby to był test na rekrutacji - spoko, ale jak mam rekruterce pokazać, że się znam na tyle, by się nadawać? Co z punktu widzenia działu rekrutacji byłoby przekonujące, poza historią pracy w takim dziale help-desku? Że ponad 20 lat jestem samoukiem, bo tym się interesuje?
Kursy online? Certyfikacje? Czy chodzi o egzaminy na technika informatyka?
Zarabiam minimalną jako ochroniarz, długi zjadają mi dużo gotówki, nadgodziny trochę pomagają ale w zasadzie to nadgodziny są moją "wolną gotówką", także bardziej żyję od 10 do 10-go.
#rekrutacja #praca
  • 1
Bez pierniczenia wbij do tej firmy i poproś o sprawdzenie umiejętności przez kogoś z IT. To najprostsze i najtańsze dla obu stron wyjście