Wpis z mikrobloga

#bricomarche #leroymerlin
Jak wygląda sprawa zwrotów towaru w takich sklepach ?
Mama kupiła w brico farbę (nie z mieszalnika ,ani nie na zamówienie) - taką zwykłą z pułki.
Chciała nią pomalować przedpokój ,ale gość który miał to malować powiedział jej że farba którą wybrała nie nadaje się do malowania. Farba nawet nie była otwarta , opakowanie nie jest w żadnym miejscu uszkodzone ,etc.
Chciała pojechać , oddać i wybrać taką którą doradził jej ten gość.
Zanim pojechała to na stronie brico przeczytała ,ze zwrotów m.in farb nie przyjmują...
Czy da się coś z tym zrobić ?
Jak podkreślam : farba nie z mieszalnika , nie na zamówienie , produkt z półki.
Opakowanie nie otwierane.
  • 4
@OlekBB w Leroy Merlin przyjęli by na pewno. Bo to nie jest zwrot tylko reklamacja lub rękojmia. Jechać i się kłócić że farba nie spełnia swoich właściwości.
Bo to nie jest zwrot tylko reklamacja lub rękojmia.


@robvan: Niby na jakiej podstawie?

Zanim pojechała to na stronie brico przeczytała ,ze zwrotów m.in farb nie przyjmują...

Czy da się coś z tym zrobić ?


@OlekBB: To że sklep przyjmie zwrot produktu kupionego stacjonarnie to już tylko i wyłącznie dobra wola sklepu.