Wpis z mikrobloga

@kamil-tika: Na obrazku są normalne roznice, w tym momencie SC juz zjechał i wszyscy cisneli, kto sie wstrzelił w restart zyskal troche, kto nie to stracił, typowy restart. No i miejsce na torze tez robi swoje, bo jak ktos moze zaczac przyspieszac na prostej gdy Ty jeszcze jestes w zakrecie troche zmienia. A co do dołu stawki to na nich sie nie patrzy, jest mozliwosc zeby skonczyc SC to sie konczy,
@kamil-tika: chłodzenie jednostki i hamulców. Jak sie jedzie w tunelu aero to nie dotarczas jednostce napędowej wystarczająco dużo chłodzenia. Jako że Singapur to bardzo ciężki wyscig dla kierowców i jednostek to starają się oni utrzymywać dystans miedzy sobą i atakować tam gdzie naprawde można a nie jechać przysłowiowy zderzak w zderzak.
@kamil-tika: Poza tym Perez nie zbijał stawki tylko w sumie od razu jak mógł to jechał szybkim tempem, wiec stawka dobrze się nie zbiła jak to zwykle ma miejsce bo lider przeciąga wznowienie.
@Kris1910: i twoja teza jest najlepsza wg mnie. Perez faktycznie bardzo szybko odkrecal i tak jakby wszyscy z tylu byli zaskoczeni, ze tak szybko lider jechal pelnym gazem i nie zwalnial tak stawki. Tyle, ze raz dac sie zaskoczyc ale drugi raz tak samo bylo.