Informacja nikomu nie potrzebna: Pracownik Gulermak powiedział mi w czasie otwarcia metra, że otwarcie żadnego innego odcinka (oczywiście poza centralnym) nie cieszyło się takim zainteresowaniem i nie było takich tlumow. xD
@pawelczixd: pamietam jak zaczęli to robić, jakbys kilka lat czekał aby się z tamtąd uwolnić dokądkolwiek szybciej niż tramwajem przez zabłocone tory to byś był pierwszy
@laga_dyga: no ja tu mieszkam i znam doskonale sytuację - akurat metro na Bródno trochę pozbawione jest sensu - zysk czasowy na dojeździe do centrum lub np na Daszyniaka jest niewielki. I tak, wiem że długo trwała budowa.
@pawelczixd: bopowinni puścić w kierunku Zielona Białołęka gdzie powstaje osiedle na osiedlu a jak chłopi sprzedadzą resztę pola to będzie mały Ursynów za kilkanaście lat
@bartol_wwa: tak jest! przecież to musiał planować jakiś Sasin, bo aż się wierzyć nie chce, że to było jakoś przemyślane albo z kimkolwiek skonsultowane xD
@#!$%@?: była analiza siskom, na temat komunikacji Białołęki. Jak, projektowano metro, to w, planach był most krasińskiego i tramwaj na, Białołęke ale nie zrobiono miejsca na wiadukt nad trasą torunską, most nie powstał i planowana linia tramwajowa też nie. Taraz wszystkie autobusy z tamtej okolicy dowodzą ludzi do metra. Kiedy powstawały osiedla, jak Tarchomin, w polu, 30 lat czekało się na lepszą komunikację, wygląda na to, że te osiedla doczekały się nieco
@WrzeCiOna: nie jest tragicznie ale ZB się szybko rozbudowywuje i jeśli będzie przybywać osiedli w takim tempie jak teraz to będzie to w ciągu dekady spory problem by stamtąd nawet samochodem do metra dojechać
@#!$%@?: nie, ma, planu zagospodarowania albo nie zaplanowano infrastruktury to tak to potem wygląda. Zdaje się był czas ze autobusy tam miały problem ze skręcaniem. Właśnie ktoś wrzucił teoretyczną mapę nowych linii #metro i może się coś poprawi
#warszawa #metro #brodno