Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Ja tego nie rozumiem w życiu mam dosyć duże powodzenie u dziewczyn (mam 184cm wzrostu teraz waże ,82kg ) lubią że mną rozmawiać bo jestem bardzo empatyczny , jedna jest moją opcją rezerwową bo sobie zamarzyłem że znajdę łaskę z internetu , a tu .... Nie mam w ogóle powodzenia XD. (Okej jestem już starym dziadem 34 lata) wszystkie moje zdjęcia na apkach (Badoo,tinder, sympatią) są z bliskim zbliżeniem twarzy i włosów lubię te zdjęcia dla mnie są ładne. Problem polega na tym że przy pierwszym złożeniu tindera miałem 7 par i 9 lajków (w tym 3 superfajne i do jednej nawet pisałem ale jedynie mi na życzenia odpisała) , przy drugim 3 pary i 2 lajki, a przy trzecim i kolejnych 1-2 lajki od 0-1 pary. Na Badoo podobnie gdy założę konto jest 1-4 lajków zwykle akurat tu pasztety. same. Prawdopodobnie dodawanie tylko zdjęć twarzy z bardzo bliska to bezsens, nie znam się, ale z tego co się ludzie przechwalają nawet największe qwazimodo i upośledzeni mają 10+ lajków i pat co najmniej. Jest jeszcze jedna rzecz, która może deycydować. Przez jakieś 7 lat byłem gnębiony w szkole z powodu nadmiernie spokojnego charakteru (co ciekawe na studiach było podobnie) mogę mieć wszędzie złą opinię zrobioną przez przesladowców, ale przecież skąd młodsze mogą o tym wiedzieć??? Nie rozumiem tego nawet na photofeller czyli zagraniczny portal moje foty są 7/8 na 10. Co jest nie tak? Starzeje chyba jednak zagadam do pani programistki która nie jest jakaś megaładna ale mnie chce bo to widzę na spotkaniach wspólnoty kościelnej, że czeka tylko na moją inicjatywę (i tak było przez lata laski czekały na moją inicjatywę a ja nigdy jej nie podjąłem że wstydu, tak bardzo zniszczyło mnie psychicznie gnębienie w szkole i na studiach)
#anonimowemirkowyznania #tinder

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #632f4943c7c3f030d790c7c6