Wpis z mikrobloga

jestem totalnym laikiem,proszę o pomoc9i wyrozumiałość). W miare ogarnąłęm wszystko tylko zastanawia mnie jedno. Czy ten cały program digdoge ze strony digdoge.org działa? Bo coś za łatwo to wygląda,te kopalnie i wszystko tak dużo do konfigurowania a tu wpisuje adres portfela i tyle?

#dogecoin
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ten program działa dokładnie w ten sposób - wpisujesz w nim adres portfela i zaczyna się kopanie. Cała siła przedsięwzięcia polega na sprowadzenia dość skomplikowanego procesu konfiguracji wydobycia do jednej prostej czynności.
  • Odpowiedz
@nilfheimsan: nie przekierowujemy na siebie żadnej mocy obliczeniowej, jak wszystkie inne poole "żyjemy" z prowizji z tą tylko różnicą, że przez to maksymalne uprościliśmy proces kopania nastawiamy się na dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców, który do tej pory nawet nie słyszeli o Dogecoinach
  • Odpowiedz
@liserugbysta: program faktycznie wyjątkowo prosty. Chyba aż za prosty, bo nie da się w nim nic ustawić. No ale to beta, więc pewnie coś się jeszcze zmieni.

A przydało by się móc ustawić kopanie na GPU i CPU, miejsce instalacji programu, jakieś ustawienia dla karty graficznej (w celu panowania nad obciążeniem/wydajnością). Można podzielić to na opcje podstawowe i zaawansowane.
  • Odpowiedz
@AveNergal: ponieważ wydobycie bloku jest kwestią bardzo losową nie jestem w stanie odpowiedzieć Ci na to pytanie, gdybyś podał mi swoją moc obliczeniową w khash/s (zaraz powinna Ci się wyświetlić) to mógłbym Ci coś oszacować jednak to zawsze będą wyliczenia +/-, niemniej wykopane doge od razu trafią na Twój portfel ponieważ działamy w sieci P2P i jednostki między kopiących dzielimy automatycznie po wydobyciu bloku

jeśli khash/s w dalszym ciągu nie
  • Odpowiedz