Wpis z mikrobloga

@grzechu1999: Może napisz do nich co wolą żebyś robił zwrot do nich i zamawiał jeszcze raz czy oddać ci różnicę? Obsługa zwrotu to dla nich też koszty więc może pójdą na to.
  • Odpowiedz
@barman84: Jak OP od ręki kupuje monitor za 3k i myśli czy nie kupić od ręki jeszcze raz a pierwszy zwrócić (czyli łącznie w jeden moment wydaje ponad 6k) to wiesz ¯\_(ツ)_/¯ Raczej ma dochody.
  • Odpowiedz
@L3gion: Ale gdzie masz tu stracony czas?
O ile specjalnie nie zmieniał planów pod to żeby móc odebrać paczkę to jedyną stratą czasu to 2 minuty na kupienie.
A wątpię że zarabiasz 300zł w 2 minuty
No chyba że OP nie ma teraz żadnego monitora w co wątpię.
  • Odpowiedz
@L3gion: No ale gdzie tu jest stracony czas OPa? Co on ma siedzieć i nic nie robić przez ten czas w oczekiwaniu na monitor?
Tak jak pisałem wątpię że OP teraz żadnego monitora nie ma więc nic go brak tego nowego monitora nie hamuje.
  • Odpowiedz
@grzechu1999: bardzo dobrze zrobiłeś, że napisałeś. Jak nie xkom odpisze dzisiaj, to zamawiaj z niższą ceną, a tamtego nie odbieraj i tyle. Ewentualnie odbierz dwa, porównaj kody EAN, jak są te same to porównaj monitory czy któryś jest lepszy albo gorszy i ten gorszy zwróć w cenie droższego.Jak kody EAN będą różne to nie pokombinujesz, bo to dwa różne produkty.
  • Odpowiedz
@grzechu1999: nie mam nic do tego, że byś zwrócił i kupił drugi, ale nie można być milszym? xD

"czy wolicie mi oddać 300 zł?" - oni łaski ci nie robią, kupiłeś, zrobisz zwrot, kupisz drugi, oni mają prace, ty masz do tego prawo więc jedna paczka w tą czy w tą nie robi im różnicy....

ale niesmak pozostał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz