Wpis z mikrobloga

Panie i panowie mam w #tauron umowę do następnego roku tj 09.2023, ale z powodu ostatnio nagłośnionej akcji z złodziejskim cennikiem serwisanta i polecanym przejściem na cennik sprzedawcy przeanalizowałem na co sam jestem zapisany. Mianowicie mam również G11 z cennikiem Serwisant 24h, ale ceny mam jeszcze stare tzn bez dopłaty stałej 150zł. Nie otrzymałem żadnego maila. Czy też powinienem przejść na cennik sprzedawcy, czy do końca umowy lub otrzymania maila jestem bezpieczny?
#tauron
  • 4
  • Odpowiedz
@comm0: do końca cennika jesteś bezpieczny. Jestem w takiej samej sytuacji, opisywałem to już na wykopie. Jeśli będziesz chciał przejść na taryfę sprzedawcy przed zakończeniem obecnej umowy, za każdy miesiąc zapłacisz 25 zł kary.
  • Odpowiedz
Panowie @heartbrakerr @comm0 pisze bo jestem w identycznej sytuacji jak kolega @comm0, z tym ze moja umowa (taryfa G11 z serwisantem 24) kończy się 30.11 (mieszkanie w bloku), wiec najwyższy czas się temu wszystkiemu przyjrzeć. Wiec poprawcie mnie jeśli się mylę, ale wydaje mi się ze to nie jest tak ze teraz wszystkie te oferty z Serwisantem 24 będą wymagały opłaty >150 zl od stycznia. W tym momencie (zgodnie ze starym
  • Odpowiedz
@dante_90: jest prawidłowe, wszystko zależy od nowej stawki oplaty handlowej. Dzwoniłem do tauronu i dowiedziałem się że zmianę taryfy bez opłaty można najwcześniej zadeklarować na 45 dni przed końcem umowy i wtedy też na maila/pocztą powinieneś dostać nowe cenniki każdej z taryf. Jeśli ta opłata zostanie na poziomie 15 zł netto to nie ma tragedii. Z jakiegoś powodu niektórzy dostali ofertę na 150 zł nowej opłaty handlowej, z opcja automatycznego przedłużenia
  • Odpowiedz