Wpis z mikrobloga

@bramborak: ofc, #!$%@? diesle. 3.5 194 chyba niegdyś konie. Szukam liftu, do sorento mało tego jest, nawet biedaliftow. Blokady nie doczeka, jest ujeżdżana na codzień na AT, i weekendowo lekki teren, pierwsza w kolejności płyta i wyciągarka, w międzyczasie kombinacje xeby zrobić 2 cale liftu.
  • Odpowiedz
@teperkov: blokada mostu robi robotę mniej wyciągarki będziesz potrzebował.

Fajne jest to Sorento myślałem nad takim padło na Jeepa z 5.7hemi ale w Sorento więcej rzeźby niestety. Na Facebooku jest duża społeczność widziałem, że są lifty 2" sprężyny eibach ma pełnoprawny lift z amortyzatorami i sprężynami nie wiem jak z jakością
  • Odpowiedz
@teperkov: nie mam teraz zbytnio czasu szukać dokładnych danych, ale masz kilka opcji. I mam tu na myśli przedlifta. Sprężyny z h&r dajace ok 2cale. I to jest max dla amorkow w serii. Możesz podniesc go na budzie tez o 2cale. Jeszcze inni dają podkładki pod sprezyny. (Nic nie szkodzi na przeszkodzie łączyć te opcje, czyli podkładki pod sprezyny i budę. Ale czy ma to sens, to musisz sobie odpowiedzieć sam)
  • Odpowiedz
@teperkov: aaaa i pozbądź się za wczasu klapek z dolotu (zapomniałem jak to się zwie) bo lubią się luzować i zacząć wpadać, robiąc poważne szkody. Bez nich auto nadal normalnie jeździ.
  • Odpowiedz