Wpis z mikrobloga

Jestem laikiem jeżeli chodzi o #anime, ale obejrzałem Cyberpunk Edgerunners i było super.
Czy możecie polecić coś podobnego? Patrzyłem na Ghost in the shell, ale jakoś... nie wiem czemu nie czuję tego klimatu.

EDIT: Dobra. Patrząc na inne wpisy na tym tagu widzę, że chyba wybrałem zły tag do tego pytania xD
  • 10
@gpctlvt: po jednej serii to tak ciężko, ale sądzę że spokojnie możesz dać szansę: Jormungand, Black Lagoon i Death Note (zwykle trafiają w męskie gusta plus są lekkostrawne dla początkujących)
Jeśli CP na netflixie ogladałeś to możesz też przelecieć ich ofertę wzrokiem bo jest niemała
@gpctlvt:

#animedyskusja podziękuj upośledzonej moderacji

ale jakoś... nie wiem czemu nie czuję tego klimatu.


Bardziej cyberpunkowo a jednocześnie dobrego ORAZ przystępnego - w zasadzie nie znajdziesz.

Jak chcesz lecieć z GitS to masz: wg. M. Oshii - GitS film z 1995 a potem kinówka GitS: Innocence z 2004 roku. Mniej akcji, wolniejsze tempo i trochę filozofii.

Z wersją od K. Kamiyamy to Stand Alone Complex z 2002, potem 2nd GiG z
@gpctlvt: przede wszystkim musimy rozpocząć od tego co ci się spodobało w cp edgerunners. Jeśli spodobały ci się radosne pląsy na ekranie, wręcz absurdalne sceny akcji i mało sensowny scenariusz to bierz się za pozostałe dzieła od triggera

https://myanimelist.net/anime/producer/803/Trigger

myślę, że kill la kill, little witch academia i BNA powinny być spoko.

Natomiast, jeśli urzekł ciebie klimat, otoczka a sama akcja była ok, ale bez fajerwerków możesz eksplorować klimaty sci-fi.
https://myanimelist.net/anime/400/Seihou_Bukyou_Outlaw_Star
@Gnieznianin: Hej hej. Dzięki za polecenie! W CP najbardziej podobało mi się:
- Uniwersum (wszczepy, modyfikacje ciała, bohater rosnący w siłę, rozterki moralne)
- Otoczka muzyczna i graficzna, kreska bardzo w moim stylu. Przyjemnie mi się oglądało
- Sceny akcji i budowanie napięcia.