Wpis z mikrobloga

@msichal: Tak, to jest limit miesięczny, jaki masz do wykorzystania, pokazuje "liczbę niewykorzystanych MB z bieżącego okresu rozliczeniowego " i wraz z korzystaniem z internetu, zmniejsza on swoją wartość, tyle,że oni odświeżają to, co 100 MB.
  • Odpowiedz
@blackness: Ok, jeśli tak, to się kajam, wciąż pokazuje tam tyle, ile miałem mieć w sumie (±kilka MB), więc to mnie trochę zmyliło, szczególnie że opis tego pola też nie jest jasny.
  • Odpowiedz
@rtgn: @Therion: @blackness: Dobra, wybaczcie spamlistę: właśnie 'zanotowało' mi 20GB transferu z nocy - i jednocześnie zaksięgowało mi to na godzinę 0:55 chociaż jakieś 99% tego transferu przypada na godziny po 1, a przed 8 - czyli powinny być za darmo. W opisie tych 20GB mam, że to "Transfer danych w strefie taniego internetu w Play" - czyli jak rozumiem niby poza tą nocną promocją. Naprawi
  • Odpowiedz
@msichal: Hmm... Z tego co mi wiadomo, to po pierwsze: nocny transfer danych trwa od 0:00 do 9:00, a po drugie: jeśli zjadłoby Ci te 20GB to na pewno miałbyś to już odnotowane w "Stanie konta" (czyt. pokazywało by Ci tam 0 MB), natomiast jeśli tego tam nie ma, to spokojnie.;)
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@blackness: Mam Play Online 4G LTE (dla studentów), więc mam od 1 do 8, i faktycznie jak mówiłaś, z tego transferu pod "Stan Konta" nic drastycznie nie uciekło, wiec chyba wszystko się zgadza. Dzięki za pomoc ;)
  • Odpowiedz