Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@paaszczaktaxi: Cześć. 2 generacja priusa ogólnie poza czasami rdzą nie ma typowych usterek jak 3gen z 1.8 i UPG, egr itp.

Baterie jak chcesz można sprawdzić na trzy sposoby.
1 Wtyk obd i aplikacja dr. Prius
2 Wizyta w ASO i koszt testu 200-300zł.
3 Naładowanie bqteri do pełna stojąc na D i wciskając jednocześnie pedał hamulca i gazu.

Koszt ewentualnej naprawy?
ASO koszt nowej baterii około 9k
Poza ASO koszt
Pobierz LIBED - @paaszczaktaxi: Cześć. 2 generacja priusa ogólnie poza czasami rdzą nie ma ty...
źródło: comment_1662229611iHwCYE61kUQrP3or32dXMi.jpg
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@paaszczaktaxi: Niby nazywają to OBD2 ale raczej bym na to nie patrzył. Zwykłe OBD i tyle.
Jeśli chodzi o adaptery to warto wybrać te z listy na stronie. Czemu? Te tańsze potrafią zrywać łączność albo nawet się nie połączyć. Te Toyoty potrafią być wybredne. https://priusapp.com/

Aplikacja dr prius w wersji pozwalającej na test jest płatna i kosztuje 100zł. Ale jak chcesz zaoszczędzić to pewnie idzie skądś pobrać za darmo.
@LIBED: Ten 3 sposób to naładowanie o próba zrobienia około jednego kilometra. Wiadomo jak klima mocno chłodzi to też trochę baterii przez ten czas zdejmie.


@LIBED: z wyłączoną klimą powinien zrobić bliżej 1,5km-2km, mi 1km robił tuż przed padnięciem baterii.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@HundoKunSimiaVariolo: Kwestia jaki terwn i jest tych zmiennych. Bardziej mi chodziło, że kilometr to taki minimum. Sam jak testowałem to maks zrobiłem około 2,5. Ale w mocne upały klima spokojnie sporo prądu może zabrać. Jaki masz model?