Wpis z mikrobloga

@aleczynapewno92: Jeżeli odbiorcy mieszkają tylko w dużych miastach to można próbować szukać alternatywy, jeżeli adresy są rozrzucone to nie ma sensu. Konkurencja świadczy usługi tylko dla klientów umownych (masowych), więc jako klient indywidualny nie nadasz, ale pewnie przy 3000 listach da się dogadać xD.

IMO nie znam się na sprawach klientów umownych na Poczcie, ale może jak uderzysz do kogoś ogarniętego to jakąś lepszą cenę się ogarnie. Przecież są klienci umowni,
@aleczynapewno92:

Jak masz firmę, to możesz podpisać umowę na Przesyłkę firmową poleconą (miejscową i zamiejscową). Taniej raczej nie znajdziesz. Natomiast jakby miały to być listy w gabarycie L, to bardziej opłaca się nadać je jako paczki.
@aleczynapewno92: Jak polecone, to w zasadzie tylko poczta zostaje. Inni znani mi operatorzy tylko nierejestrowane doręczają.

Zadzwoń na infolinię dla klientów biznesowych, trzy tysiące naraz to jest bardzo dużo, przeciętny urząd pocztowy w tydzień tyle przerabia, więc nawet jest szansa, że odbiorą Ci to z firmy (żeby trafiło do punktu nadań masowych, a nie na zwykły urząd, który rzadko kiedy ma w ogóle frankownicę).
wlasnie forposta ma polecone, oni byli podwykonawca poczty wczesniej,


@aleczynapewno92: Nigdy o tej firmie nie słyszałem, a pracowałem w PP kilka lat i to w różnych miejscach. Podwykonawca ściśle incognito? Może @pcela coś kojarzy.
Ale chyba nie zaufałbym firmie, która nie umie upilnować domeny, a jak już ją straciła, to nie zaktualizowała linków na stronie i dalej kierują do squatera.
No i cena - 0,89zł netto za list niepolecony nie pozostawia
@piker:
Jeżeli chodzi o Forposta, to firmy nie znam, ale mają wpis w ROP (nr B-00448).
Z tego co sprawdziłem, to działają tylko w wybranych miastach (na stronie jest mapa i wyszukiwarka po PNA).

Oczywiście nie wykluczam, że mogli być gdzieś podwykonawcą dla PP, ale to raczej roznoszenie druków bezadresowych czy innej makulatury.