Wpis z mikrobloga

W ramach prac związanych z SEO dodaliśmy poniższy tekst na listach ofert. Google już podłapał go w wynikach u siebie.

https://zametr.pl

Wydawało nam się, że będzie to zmiana czysto optymalizacyjna. Bez znaczenia dla użytkownika. A okazało się, że dużo prościej czyta się takie zdanie, niż wyciąga samodzielnie badając wykres na stronie statystyk.

Dlatego wprowadzimy trochę takich ciekawostek w krótkiej formie tekstowej na stronach statystyk i poszczególnych ofert.

#zametr #nieruchomosci #seo
zametr - W ramach prac związanych z SEO dodaliśmy poniższy tekst na listach ofert. Go...

źródło: comment_1661418281Wsv7ZAw9iszU3lLPiO1YaG.jpg

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
Skoro dajecie odpowiedź na pytanie użytkownika już w Meta description, to kto (i po co) będzie wchodził na Waszą stronę?
  • Odpowiedz
Część faktycznie może zrezygnować. Ale naszym zdaniem będzie to skrajna mniejszość. A dzięki zawarciu słów kluczowych podskoczymy w wynikach na pierwszą stronę.
  • Odpowiedz
@markkk92: dzięki. Pracujemy właśnie nad poprawnością ofert, które wiszą już kilka miesięcy na stronie.

Agenci nieruchomości często recyklingują stare ogłoszenia i zmieniają wszystko poza linkiem do oferty. Póki co można zgłosić błąd, a my wtedy taką ofertę ręcznie poprawiamy.

W ciągu kilku tygodni będzie to robił za nas automat.
  • Odpowiedz
@alizen: jeszcze ma znaczenie. To meta keywords nie ma żadnego znaczenia.

Meta description jest przydatne, szczególnie na stronach gdzie jest mało tekstu. U nas Google podłapał zmianę opisu już po kilkunastu godzinach.
  • Odpowiedz
@zametr: chodziło mi o to, że bardzo często Google ignoruje meta description i pobiera sobie z treści. Jeśli mamy na coś poświęcić czas to warto wdrożyć np. dane strukturalne FAQ, lepiej to zwiększy CTR, niż description.
  • Odpowiedz
@seozgred: celowe działanie, chociaż niepotrzebne, bo Google sam już do tego doszedł.

https://zametr.pl przekierowuje domyślnie na mieszkania w Warszawie chyba, że masz inne miasto zapisane w ciastku.

Chodzi o filtry? Za to się nie zabraliśmy jeszcze. Google chyba i tak nie brał ich pod uwagę przy indeksowaniu.
  • Odpowiedz