Wpis z mikrobloga

Czy w Cyberpunk 2077 na PS5 najpierw muszę pobrać i zainstalować wersję na PS4, czy mogę od razu na PS5?

Czy jest jakieś "lepsze" dla rozgrywki pochodzenie postaci, w sensie co wybrać?
I jak wyżej, czy lepiej wybrać laskę czy faceta, czy to bez znaczenia dla rozgrywki?

#ps5 #cyberpunk2077
  • 20
Czy jest jakieś "lepsze" dla rozgrywki pochodzenie postaci, w sensie co wybrać?


@LucaJune: wybierz które ci pasują, to jest typowo roleplejowy wybór z minimalnym wpływem na rozgrywkę

I jak wyżej, czy lepiej wybrać laskę czy faceta, czy to bez znaczenia dla rozgrywki?

dialogi mężczyzna/kobieta delikatnie się różnią w niektórych sytuacjach. największy wpływ mają na dostępne opcje romansowe - graj kim ci się podoba.
to jest typowo roleplejowy wybór z minimalnym wpływem na rozgrywkę


@pablo397: Ty ale wiesz ze rolplejowy wybór w tym rzekomym rpgu powinien mieć duży wpływ na rozgrywkę, a jeśli tego wpływu nie ma to crap jest kiepskim akcyjniakiem i looter shooterem a nie rpg? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ty ale wiesz ze rolplejowy wybór w tym rzekomym rpgu powinien mieć duży wpływ na rozgrywkę, a jeśli tego wpływu nie ma to crap jest kiepskim akcyjniakiem i looter shooterem a nie rpg? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Exenex: Monika, bo tak chyba masz na imię? Wpływ na rozgrywkę nie jest definicją RPG, za przykład weźmy np. gry od telltale games, gdzie podejmujesz decyzje i ich konsekwencje mają
za przykład weźmy np. gry od telltale games, gdzie podejmujesz decyzje i ich konsekwencje mają wpływ na rozwój fabuły, według tego co piszesz to byłyby gry RPG.


@tarkaz: czy ty grałeś w gry telltale? Tak pytam z ciekawości ( ͡° ͜ʖ ͡°) Bo tam wybory są iluzoryczne (podobnie jak prolog w crapie XD) i wszystkie wybory i tak sprowadzają się do jednego
@Wormditt: wszystkie wybory są iluzoryczne, na końcu i tak umierasz co nie ( ͡° ͜ʖ ͡°) w Twoim przypadku jeszcze zdążysz wcześniej się ośmieszyć pisząc jak zwykle bzdury, nawet jak Ci napiszę, że w grach telltale decydujesz który bohater ma przeżyć, a który zginąć to i tak napiszesz, że to iluzoryczny wybór xD pomyliło Ci się chyba z supermassive games
który i tak potem ginie i wszystko sprowadza się do jednego


@Wormditt: w walking dead decyzje gracza są importowane do kolejnego sezonu i rozgrywka dostosowana pod nie ¯\_(ツ)_/¯ jasne progres fabuły rozwija się liniowo, ale podjęte decyzje mają wpływ na to co i jak rozegra się po drodze, więc rozgrywka nie jest do końca liniowa, a wybory iluzoryczne
@tarkaz: ale ja nie mówię czy coś jest liniowe czy nie, tylko że i tak wszystko sprowadza się do jednego w grach Telltale, ty dalej nie umiesz czytać ze zrozumieniem XD Telltale tworzy zajebiste gry, ale wybory nie mają znaczenia na kluczowe wydarzenia fabularne i wiele krytyków czy zwykłych graczy ma tego świadomość. Co z tego że np. taki Kenny może przeżyć w drugim sezonie Walking Dead skoro i tak potem
Jak już mogłeś podać lepszy przykład


@Wormditt: mój przykład tyczył się wypowiedzi exenex nt. RPG i był wystarczający, żeby jej wytłumaczyć gdzie się myli ¯\_(ツ)_/¯ dyskusja jest jałowa, bo równie dobrze mogę posłużyć się przykładem supermasive games, żeby tak samo spuentować to co chciałem wyjaśnić wcześniej exenex
@tarkaz: wiele razy pisałam dlaczego crap to słaby rpg i więcej pisać nie będę xD szczerze to nie czytałam co pisałeś o grach telltale, bo w żadną nie grałam, to się nie wypowiem. Wiem jedno - one nie są grami rpg i to nie mój klimat ¯\_(ツ)_/¯
Wiem jedno - one nie są grami rpg


@Exenex: dokładnie tak ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisałaś, że w RPG gracz musi mieć kluczowy wpływ na rozgrywkę w sensie zmian fabularnych i stąd był mój przykład, że nie musi, mechaniki jak wybór statystyk i tzw. tworzenie buildu to są elementy rpg i pod tym względem w cyberku się wszystko zgadza

wiele razy pisałam dlaczego crap to słaby rpg