Wpis z mikrobloga

Znalazłem stary post użytkownika @pertox z (prawdopodobnie) 2015 roku. Nie potrafię go znaleźć u niego na profilu, jakiś cudem zachowała się kopia u mnie na dysku. Dziwnie to czytać w kontekście obecnej sytuacji w Polsce i na świecie. Ciekawe zresztą co facet teraz czuje ( ͡° ͜ʖ ͡°) @pertox halooo?

Witajcie, chcę napisać coś jako sfrustrowany Polak.

Moja frustracja sięga zenitu. Czuję się osaczony przez mój piękny kraj.

Zacznę od początku. Jestem studentem, ale pracującym. Studiuję na jednej z renomowanych uczelni w Warszawie. Zastanawiacie się co jest powodem mojej frustracji....

Wstaję rano, włączam radio a tam tekst, ustawiony przetarg na tą, tą i tą obwodnicę, górnicy jacy biedni 6 kafli na rękę i emerytura przed 50, olaboga, jaka krzywda, ten lata za moje pieniądze tu, ten tam, Myślę sobie no cóż, wybryki, małe tragedie, co tu opowiadać - jak to radio, muszą szukać sensacji. Wychodzę z mieszkania, grupa cyganów chodzi po autobusie i szuka zaczepki, zastanawiam się gdzie jest policja, straż miejska czy inne jakieś nie wiem co, kierowca nie widzi, jak mój kraj dba o moje bezpieczeństwo??

Idę na uczelnie, tu jest nieco lepiej, ludzie są przygotowani do kształcenia innych i nie czepiam się specjalnie.


Wychodzę, sprawdzam wykop, co widzę, okradli tego; tego; tego i tego. Górnicy są biedni, trzeba podnieść kary i mandaty, nie dopina nam się budżet a Tuska masakrują gdzieś za granicą.

Parodia myślę, może jakieś pozytywne informacje, może jakaś nowa firma, może coś dobrego??? Niestety nic. Kolejne firmy upadają i nie ma pracy. Emigracja osiąga niespotykany dotąd poziom, a ja dalej nie wiem jak to się wszystko trzyma kupy?